Quote from Guest on 7 April 2012, 18:48Tävlingsdatum 2012
Kvaltävlingar på tisdagar10/4, 24/4, 8/5, 22/5, 19/6, 14/8 och 28/8
Final
Onsdag 5/9 från 18.00, gemensam startAnmälan
Kvaltävlingarna
Anmälan direkt på plats vid starten intill Ursviks Motionsgård
Du kan starta när du vill mel
Tävlingsdatum 2012
Kvaltävlingar på tisdagar
10/4, 24/4, 8/5, 22/5, 19/6, 14/8 och 28/8
Final
Onsdag 5/9 från 18.00, gemensam start
Anmälan
Kvaltävlingarna
Anmälan direkt på plats vid starten intill Ursviks Motionsgård
Du kan starta när du vill mel
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 18:58Vad roligt det ska bli! Siktar på en dålig tid så jag kan sätta PR varje gång 😉
Vad roligt det ska bli! Siktar på en dålig tid så jag kan sätta PR varje gång 😉
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 21:43Hade missat att det redan började nu på tisdag! Borde ta mig runt iaf =)
Hade missat att det redan började nu på tisdag! Borde ta mig runt iaf =)
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 22:57Härlig runda, men jag förstår inte varför de lagt på två minuter på min tid?!? Annars var det bra organisation, och några trevliga överraskningar i termer av ny bansträckning. Men, som sagt, lite irriterande. Antingen stannade min Garmin oförklarligt i ex
Härlig runda, men jag förstår inte varför de lagt på två minuter på min tid?!? Annars var det bra organisation, och några trevliga överraskningar i termer av ny bansträckning. Men, som sagt, lite irriterande. Antingen stannade min Garmin oförklarligt i ex
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 23:03Samma på mig, står 76:11 på min tid..hade 73:58 på min Garmin..
Men kul var det, struntar i tiden också 😀
Samma på mig, står 76:11 på min tid..hade 73:58 på min Garmin..
Men kul var det, struntar i tiden också 😀
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 23:08Men visst var den lite kortare? Fick den till 14.73 på min Garmin. Jag tycker bansträckningen på slutet var roligare! Dessutom bättre att ta backen efter 10 km som uppförsbacke och inte nerför som tidigare. Mer flyt i löpningen sista 5 km tack vare lite ä
Men visst var den lite kortare? Fick den till 14.73 på min Garmin. Jag tycker bansträckningen på slutet var roligare! Dessutom bättre att ta backen efter 10 km som uppförsbacke och inte nerför som tidigare. Mer flyt i löpningen sista 5 km tack vare lite ä
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 08:38Fick 14.7km på min garmin, kompis fick 14.96 km så tror distansen är rätt, svårt med exakt mätning då de det är så kuperat. Håller med om att nya bansträckningen är roligare..
Fick 14.7km på min garmin, kompis fick 14.96 km så tror distansen är rätt, svårt med exakt mätning då de det är så kuperat. Håller med om att nya bansträckningen är roligare..
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 08:4914,76 km på min Garmin, de två extra minuterna på min tid var på grund av att jag stannade vid vätskekontrollerna (då pausar min Garmin).
14,76 km på min Garmin, de två extra minuterna på min tid var på grund av att jag stannade vid vätskekontrollerna (då pausar min Garmin).
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 09:22Arrangören har gått ut med att det blev problem med tidtagningen i går och att man ombeds ta kontakt (kolla på www.sik.org) för att rätta till. Sen är det nog rätt klart att banan nu är kortare, med lite drygt 200 m. Och visst blev det bättre flyt på slut
Arrangören har gått ut med att det blev problem med tidtagningen i går och att man ombeds ta kontakt (kolla på http://www.sik.org) för att rätta till. Sen är det nog rätt klart att banan nu är kortare, med lite drygt 200 m. Och visst blev det bättre flyt på slut
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 10:09Men satan vad geggigt det var! Dessutom sprang jag en liten extrarunda i början, men det kändes bättre på slutet (utan att jag riktigt minns hur banan gick tidigare). Vad hade ni för skor, tur att man inte tog finskorna!
Men satan vad geggigt det var! Dessutom sprang jag en liten extrarunda i början, men det kändes bättre på slutet (utan att jag riktigt minns hur banan gick tidigare). Vad hade ni för skor, tur att man inte tog finskorna!