Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Du anmäler dig direkt på plats vid starten intill Ursviks Motionsgård, som ligger vid E18 ca 700 m från Hallonbergens Centrum.

Du kan starta när du vill mellan kl. 17.00–18.30 och du väljer själv om du vill starta ensam eller springa tillsammans med and

Dags att börja tagga till nu. Själv är jag väldigt trött och har mycket slitna ben efter gårdagens urladdning på racern. Målet för kvällen får bli att överhuvudtaget ta sig till Ursvik och ge sig ut i spåret, det blir ett litet test för att se om löparknä

Härligt Elin, insatsen går före PB-satsning.

Blir nog kanonväder. Jag skriver DNS i min bok efter lördagens urladdning. Hoppas ni blir många och njuter av skogarna. Önskar att läsa om era upplevelser efter denna fjärde omgång. 😉

För mig blir det intervaller med Running Sweden istället - kanske nästa gång...

Det är med lite sorg jag missar denna gång, jippo med jobbet. Funderade faktiskt seriöst på att prioritera annorlunda, men det får nog bli såhär. Elin får representera Bondegatan.

Bra där, äntligen en anledning att masa sig iväg dit. Jag hade förväntat mig massa pepp och folk som säger att nu kör vi hårt och vi ses där så att jag skulle bli mer sugen på att åka dit. 😀 Jag kanske kan ta både min och Fredriks nummerlapp på samma gån

Målet idag är att springa snabbare än förra gången. Ser ut att bli bättre väder och lättare skor ska jag ha på fötterna.

Förra gången sänkte jag min tid några minuter trots att jag hade stumma ben redan från start. Jag var glad att ha sänkt min tid men jag fick verkigen förhandla med mig själv för att inte sätta mig på rumpan några km från mål..

I dag är benen fortfarande

Ja jag ska ge det ett försök i alla fall. Ballar knät ut får det väl helt enkelt bli en lång och skön promenad i det fina vädret. 🙂 Har laddat med konsultavslutningsfika från Muffinsfabriken, det kändes som att jag behövde något mer energirikt efter dag

Och jag kör nog också på njutningsspåret idag, det blir inget jagande av tider, det sparar jag nog till efter semestern då man förhoppningsvis har bedrivit lite löpträning innan och inte bara kör de här grejerna varannan tisdag på ren vilja. 😀

12