Quote from Guest on 13 June 2011, 10:23Du anmäler dig direkt på plats vid starten intill Ursviks Motionsgård, som ligger vid E18 ca 700 m från Hallonbergens Centrum.
Du kan starta när du vill mellan kl. 17.00–18.30 och du väljer själv om du vill starta ensam eller springa tillsammans med and
Du anmäler dig direkt på plats vid starten intill Ursviks Motionsgård, som ligger vid E18 ca 700 m från Hallonbergens Centrum.
Du kan starta när du vill mellan kl. 17.00–18.30 och du väljer själv om du vill starta ensam eller springa tillsammans med and
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 10:33Är ni taggade för en ny drabbning i Ursvik?
Är ni taggade för en ny drabbning i Ursvik?
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 10:44Två veckors förkylning, Vätternrundan på lördag och lilltjej hemma imorgon kväll gör att mitt deltagande känns mer än tveksamt. 🙁
Två veckors förkylning, Vätternrundan på lördag och lilltjej hemma imorgon kväll gör att mitt deltagande känns mer än tveksamt. 🙁
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 12:26inte sprungit sedan gbg varvet då ja drog på mig skada så ska inte börja med 15km. men nästa gång! 🙂
inte sprungit sedan gbg varvet då ja drog på mig skada så ska inte börja med 15km. men nästa gång! 🙂
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 13:17Skador och sjukdomar och annat elände. Och jag som är taggad, hoppas ni frisknar till och kryar på er. För i morgon blir det magi i ursvik. Klokt val david, skador är viktigt att rehablitera i lugn och ro;)
Skador och sjukdomar och annat elände. Och jag som är taggad, hoppas ni frisknar till och kryar på er. För i morgon blir det magi i ursvik. Klokt val david, skador är viktigt att rehablitera i lugn och ro;)
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 13:37Japp, imorgon ska jag slå personligt rekord. Hoppas på lite svalare väder än senast. För att slå personligt rekord krävs en insats som är minst 25 sekunder bättre än det gamla rekordet eftersom banan nu är ett par hundra meter längre jämfört med när rekor
Japp, imorgon ska jag slå personligt rekord. Hoppas på lite svalare väder än senast. För att slå personligt rekord krävs en insats som är minst 25 sekunder bättre än det gamla rekordet eftersom banan nu är ett par hundra meter längre jämfört med när rekor