Quote from Guest on 23 August 2011, 09:53Du anmäler dig direkt på plats vid starten intill Ursviks Motionsgård, som ligger vid E18 ca 700 m från Hallonbergens Centrum.
Du kan starta när du vill mellan kl. 17.00–18.30 och du väljer själv om du vill starta ensam eller springa tillsammans med andr
Du anmäler dig direkt på plats vid starten intill Ursviks Motionsgård, som ligger vid E18 ca 700 m från Hallonbergens Centrum.
Du kan starta när du vill mellan kl. 17.00–18.30 och du väljer själv om du vill starta ensam eller springa tillsammans med andr
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 10:03Ifall någon har sprungit banan senaste dagarna: Hur blöt och lerig är den f n?
Ifall någon har sprungit banan senaste dagarna: Hur blöt och lerig är den f n?
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 10:41Enligt rapporter förra veckan var det klippt och fint. Tror det är lite mjukt på sina ställen;)
Enligt rapporter förra veckan var det klippt och fint. Tror det är lite mjukt på sina ställen;)
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 10:47Jag sprang den i söndags och då var det bara lite gyttja på vissa ställen. Inga problem att springa "fort" (lite under 5min/km tempo). De branta backarna var det inga problem i. Vissa stenar var blöta men jag fick bra fäste med mina skor.
Dock regna det
Jag sprang den i söndags och då var det bara lite gyttja på vissa ställen. Inga problem att springa "fort" (lite under 5min/km tempo). De branta backarna var det inga problem i. Vissa stenar var blöta men jag fick bra fäste med mina skor.
Dock regna det
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 13:31Tackar. Då har man nog ingen ursäkt att inte springa ikväll. 😉
Tackar. Då har man nog ingen ursäkt att inte springa ikväll. 😉