Quote from Guest on 22 July 2011, 09:01Hej,
Var inne igår på XXL, de hade, så som jag nu förstått, ett eget märke
White. Vad tror ni om White RR Pro Ultegra CD http://www.xxl.se/cykel/cyklar/landsvag/rr-pro-ultegra-cd-landsvagscykel-10-1058821 i förhållande till en Columbus Vola E2. Whiten l
Hej,
Var inne igår på XXL, de hade, så som jag nu förstått, ett eget märke
White. Vad tror ni om White RR Pro Ultegra CD http://www.xxl.se/cykel/cyklar/landsvag/rr-pro-ultegra-cd-landsvagscykel-10-1058821 i förhållande till en Columbus Vola E2. Whiten l
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 09:11Hej!
En cykels hållbarhet brukar vara lika med kvaliteten på komponenterna (växlar, pedaler, klingor fram, kassett bak mm). Sällan har ramen betydelse annat än i fråga om vad den väger (och hur den ser ut, möjligen) Mitt råd är därför att du läser på lit
Hej!
En cykels hållbarhet brukar vara lika med kvaliteten på komponenterna (växlar, pedaler, klingor fram, kassett bak mm). Sällan har ramen betydelse annat än i fråga om vad den väger (och hur den ser ut, möjligen) Mitt råd är därför att du läser på lit
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 09:16Tack för svaret Rickard. Komponenterna på cykeln är Shimano Ultrega samt i övrigt Ritchey, däremot ram och gaffel är "egna".
Säljaren sa att geometrin liknar Giants cyklar, någon som har testat och kan komma med ett utlåtande. Är tyvärr en total nybörja
Tack för svaret Rickard. Komponenterna på cykeln är Shimano Ultrega samt i övrigt Ritchey, däremot ram och gaffel är "egna".
Säljaren sa att geometrin liknar Giants cyklar, någon som har testat och kan komma med ett utlåtande. Är tyvärr en total nybörja
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 09:23Hjul brukar det snålas rejält på, en ganska viktig faktor. Jag skulle nog hellre köpa en Canyon eller Rose som fick bra betyg i ett "test" av Kadens (du hittar det i de nedladdningsbara tidningarna på deras hemsida). Var dock beredd på leveranstider som k
Hjul brukar det snålas rejält på, en ganska viktig faktor. Jag skulle nog hellre köpa en Canyon eller Rose som fick bra betyg i ett "test" av Kadens (du hittar det i de nedladdningsbara tidningarna på deras hemsida). Var dock beredd på leveranstider som k
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 09:24Varför inte kontakta din lokala klubb och få råd innan du handlar?
Varför inte kontakta din lokala klubb och få råd innan du handlar?
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 09:26Har inte Wiggle Bordman i sortimentet numera?
Har inte Wiggle Bordman i sortimentet numera?
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 09:37När det gäller klubb så vet jag inte riktigt vilka som finns i närheten. Har hört talas om Fredrikshof i Farsta men jag bor i Älta och cyklar mest där. När det gäller köpa cykel på postorder så är jag orolig för att jag inte kommer få rätt storlek och bra
När det gäller klubb så vet jag inte riktigt vilka som finns i närheten. Har hört talas om Fredrikshof i Farsta men jag bor i Älta och cyklar mest där. När det gäller köpa cykel på postorder så är jag orolig för att jag inte kommer få rätt storlek och bra
Quote from Rasmus Olsson on 22 July 2011, 09:38Fredrikshof har sitt klubbhus i Täby, men har träningar på flera platser istan, bla Farsta, Lidingö, Täby, Västerhaninge, Ekerö, Nacka... samt fler ställen jag inte minns nu.
Fredrikshof har sitt klubbhus i Täby, men har träningar på flera platser istan, bla Farsta, Lidingö, Täby, Västerhaninge, Ekerö, Nacka... samt fler ställen jag inte minns nu.
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 09:39Canyon eller Rose, vilka modeller skulle ni rekommendera. Kikade på Canyon men tyckte att de verkade relativt dyra
Canyon eller Rose, vilka modeller skulle ni rekommendera. Kikade på Canyon men tyckte att de verkade relativt dyra
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 09:39Inte enligt deras hemsida:
"--------------------------------------------------------------------------------The Performance Series of Boardman Bikes are available exclusively at Halfords in the UK and the Republic of Ireland - in more than 200 stores an
Inte enligt deras hemsida:
"--------------------------------------------------------------------------------
The Performance Series of Boardman Bikes are available exclusively at Halfords in the UK and the Republic of Ireland - in more than 200 stores an