Quote from Guest on 4 February 2011, 16:0050 km som du springer där det bäst passar dig, dvs "honour system fun run".
Det finns även ett 25 km-alternativ för de som så vill.
Det här är alltså andra datumalternativet för de som missade eller, i likhet med mig, inte kunde springa den 30 januari 2
50 km som du springer där det bäst passar dig, dvs "honour system fun run".
Det finns även ett 25 km-alternativ för de som så vill.
Det här är alltså andra datumalternativet för de som missade eller, i likhet med mig, inte kunde springa den 30 januari 2
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 16:10Det var ju tillåtet att promenera också, so why not. Kul idé!
Det var ju tillåtet att promenera också, so why not. Kul idé!
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 19:34Jätte-kul initiativ Backlöparen.....jag ska minst satsa på den kortare versionen å kommer naturligtvis med rapporter om både varg, lo samt björn som visst ska finnas i valören...(Ehhh...förlåt....) Miljön ska det ju vara...Rävar å harar å rådjur har vi ju
Jätte-kul initiativ Backlöparen.....jag ska minst satsa på den kortare versionen å kommer naturligtvis med rapporter om både varg, lo samt björn som visst ska finnas i valören...(Ehhh...förlåt....) Miljön ska det ju vara...Rävar å harar å rådjur har vi ju
Quote from Funbeat user on 4 February 2011, 20:12Jag ska inte ta åt mig äran för den här tävlingen. Initiativet kommer från Seppo Moilanen, Finland.
Eftersom första tillfället att genomföra tävlingen redan varit så finns det redan en hel del roliga berättelser att läsa och låta sig inspireras av här: h
Jag ska inte ta åt mig äran för den här tävlingen. Initiativet kommer från Seppo Moilanen, Finland.
Eftersom första tillfället att genomföra tävlingen redan varit så finns det redan en hel del roliga berättelser att läsa och låta sig inspireras av här: h
Quote from Funbeat user on 7 February 2011, 17:57Hej Göteborgare!
Jag planerar att köra 50 km den 27 februari med utgångspunkt från Majorna och söderut längs Säröbanan och vända efter 25 km.
För att inte hela dagen skall gå vill jag gärna starta omkring 08.00. Tänker mig omkring 5-6 minuters-fart och a
Hej Göteborgare!
Jag planerar att köra 50 km den 27 februari med utgångspunkt från Majorna och söderut längs Säröbanan och vända efter 25 km.
För att inte hela dagen skall gå vill jag gärna starta omkring 08.00. Tänker mig omkring 5-6 minuters-fart och a
Quote from Funbeat user on 24 February 2011, 21:14Jag tänker springa den 27/2 hemifrån mig och in till Slussen i Stockholm. Därifrån springer jag en runda kring Söder och Kungsholmen som ger 31 km vilket betyder att den som vill hänga på för att göra 25 km Yours Truly kan göra det.
Så här ser min planer
Jag tänker springa den 27/2 hemifrån mig och in till Slussen i Stockholm. Därifrån springer jag en runda kring Söder och Kungsholmen som ger 31 km vilket betyder att den som vill hänga på för att göra 25 km Yours Truly kan göra det.
Så här ser min planer
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 15:54@Mikael
Jag dyker upp på söndag vid 10-snåret på Mc slussen.
Tar nog en liten runda norr om stan först.Hade tänkt springa från Söder till Ursvik och trampa runt i Extreme spåret och tillbaka, men alla skidåkare är nog i vägen.
Håller fika-tempo.
@Mikael
Jag dyker upp på söndag vid 10-snåret på Mc slussen.
Tar nog en liten runda norr om stan först.
Hade tänkt springa från Söder till Ursvik och trampa runt i Extreme spåret och tillbaka, men alla skidåkare är nog i vägen.
Håller fika-tempo.
Quote from Funbeat user on 27 February 2011, 12:23Check!
Check!
Quote from Funbeat user on 28 February 2011, 06:37Hade ingen aning om att den här "tävlingen", men råkade springa 50 km just i går, så jag reggade mitt "resultat". Kul!
Hade ingen aning om att den här "tävlingen", men råkade springa 50 km just i går, så jag reggade mitt "resultat". Kul!