Quote from Guest on 26 December 2009, 15:45Hej ! för en tid sedan fanns flera länkar till bra klipp på rundtramp, nån som kan länka några av dess igen?
Hej ! för en tid sedan fanns flera länkar till bra klipp på rundtramp, nån som kan länka några av dess igen?
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 15:55Jag har en blogg som heter www.rundtramp.se men antar att du inte menar den. 😀
Om det är instruktionsfilm för hur man trampar rätt så sök på "pedaling technique cycling" på YouTube.
Jag har en blogg som heter http://www.rundtramp.se men antar att du inte menar den. 😀
Om det är instruktionsfilm för hur man trampar rätt så sök på "pedaling technique cycling" på YouTube.
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 16:05Kanske inte en instruktionsfilm, men den här snubben verkar ha lärt sig det här med rundtramp (a perfect circle) och kanske kan tjäna som förebild.
http://www.youtube.com/watch?v=wME5NTriTco
Kanske inte en instruktionsfilm, men den här snubben verkar ha lärt sig det här med rundtramp (a perfect circle) och kanske kan tjäna som förebild.
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 18:24Ok, det är så översättningen är. Försökte med "round tramp" och det var def fel!
Ok, det är så översättningen är. Försökte med "round tramp" och det var def fel!
Quote from ellen olsson on 26 December 2009, 18:47Fick du några träffar på Lady&Lufsen då? 🙂
Fick du några träffar på Lady&Lufsen då? 🙂
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 20:05För att vara ärlig så ja. Samt x antal studsmattetrix.
För att vara ärlig så ja. Samt x antal studsmattetrix.
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 11:38Tack för tipsen, hittade några bra klipp. Nu blir det till att gneta teknik tills barmarken är här igen.
Rundtramp bloggen var riktigt bra, den kommer jag att besöka med jämna mellanrum.
Tack för tipsen, hittade några bra klipp. Nu blir det till att gneta teknik tills barmarken är här igen.
Rundtramp bloggen var riktigt bra, den kommer jag att besöka med jämna mellanrum.