Quote from Guest on 17 June 2011, 18:13Har simmat en del crawl inomhus. Nu har jag börjat att simma ute i havet en del. Jag blir ganska yr i huvudet. Känns som att åka karusell. Förståeligt att det är vågorna som ställer till det, men hur kan man komma över detta. Är det bara att vänja kroppen
Har simmat en del crawl inomhus. Nu har jag börjat att simma ute i havet en del. Jag blir ganska yr i huvudet. Känns som att åka karusell. Förståeligt att det är vågorna som ställer till det, men hur kan man komma över detta. Är det bara att vänja kroppen
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 18:23kan vara kallvattnet i örat också, många drabbas av det.
kan vara kallvattnet i örat också, många drabbas av det.
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 21:40Blir du yr under simningen eller efter?
Prova med öronproppar nästa gång!
Blir du yr under simningen eller efter?
Prova med öronproppar nästa gång!
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 00:34Fanns en del matnyttigt om yrsel och simning i den här diskussionen från i vintras: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=897131
Fanns en del matnyttigt om yrsel och simning i den här diskussionen från i vintras: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=897131
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 18:05Har samma problem. Blir ur som efter värsta karusellturen. Snurrar till ordentligt. Riktigt obehagligt att bli yr så där. Bara ute och mitt under simningen. Tror inte att det beror på vatten i örat, men ska ändå försöka använda öronplugg. Har en känsla av
Har samma problem. Blir ur som efter värsta karusellturen. Snurrar till ordentligt. Riktigt obehagligt att bli yr så där. Bara ute och mitt under simningen. Tror inte att det beror på vatten i örat, men ska ändå försöka använda öronplugg. Har en känsla av
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 21:39hade samma problem, köpte öronproppar - yrseln borta!
hade samma problem, köpte öronproppar - yrseln borta!
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 08:29+1 på Bens inlägg
+1 på Bens inlägg