Quote from Guest on 27 April 2010, 17:17Är det någon som har bra koll på hur de har utvecklat årsmodellerna?
Vad skiljer ett 404 från 2008, 2009 och 2010 åt osv?
Är det någon som har bra koll på hur de har utvecklat årsmodellerna?
Vad skiljer ett 404 från 2008, 2009 och 2010 åt osv?
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 17:27Till att börja med finns tre versioner av tubfälg 404 och sedan tror jag att de hade ändrat konstruktionen till 2008.
Annars är den nya fälgen med dimples, välvd sida och invävd kevlartråd mellan sida o fälg.
Till att börja med finns tre versioner av tubfälg 404 och sedan tror jag att de hade ändrat konstruktionen till 2008.
Annars är den nya fälgen med dimples, välvd sida och invävd kevlartråd mellan sida o fälg.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 22:06http://www.zipp.com/support/identify/wheel_timeline.php
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 17:29De har väl börjat jobba med bredare däck sista åren, 23 - 25 isf 19-21.
De har väl börjat jobba med bredare däck sista åren, 23 - 25 isf 19-21.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 08:47Snarare 21-25 mm beroende på person, hjulmodell, underlag, typ av lopp, m.m.
Generellt sett så går ju trenden för användande av ngt bredare däck än tidigare, framförallt på tub-däcksvarianterna där många har kört på onödigt/opraktiskt smala varianter..
Snarare 21-25 mm beroende på person, hjulmodell, underlag, typ av lopp, m.m.
Generellt sett så går ju trenden för användande av ngt bredare däck än tidigare, framförallt på tub-däcksvarianterna där många har kört på onödigt/opraktiskt smala varianter..
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 12:59Jag kan inte påminna mig några 18-19 mm däck sedan mitten av nittiotalet.
Det är kanske en lokal företeelse?
Jag kan inte påminna mig några 18-19 mm däck sedan mitten av nittiotalet.
Det är kanske en lokal företeelse?