Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forum
You need to log in to create posts and topics.

NormalLast post
ILTräning och Motion för att möta vardagen!1 Topic · 4 PostsLast post: Nya tag! · 16 years ago · Guest
FIRMANSvensk klassiker1 Topic · 2 PostsLast post: Alla måste köpa en Garmin klocka! … · 16 years ago · Guest
StocksundsgängetVi är 4 stycken som ska börja ett nytt liv.Vi har olika mål 2 ska träna för tjejklassikern, och en bli topptrim för slalomsäsongen coh en börja ett nytt liv.Det viktiga är att öka träningen, ha kuloch må bättre i kroppen och gå ner i vikt.1 Topic · 3 PostsLast post: registrera tider? · 16 years ago · Guest
HemmaträningDiskutera träningsformer man kan utföra hemma, med eller utan hjälpmedel. Alternativ till träning om man inte har tid eller råd att gå tex till gym.1 Topic · 3 PostsLast post: Zumba · 16 years ago · Guest
PSI Innebandy 09Grupp för elever på PSI innebandy 091 Topic · 5 PostsLast post: Jim e inte så bra som man kan tro · 16 years ago · Guest
UFCFör MMA freaks!1 Topic · 2 PostsLast post: TUF säsong 10 · 16 years ago · Guest
Esplunds Gruppen grupp för alla...alla för en grupp...1 Topic · 3 PostsLast post: 179 dagr kvar · 16 years ago · Guest
Lerum basketGrupp för lerum basket..... Ni som spelar i lerum gå med! ;)!1 Topic · 12 PostsLast post: Träningar · 16 years ago · Guest
HKH-Vasan 2010Bäst när det gäller1 Topic · 14 PostsLast post: Fan va bra  · 16 years ago · Guest
För oss som springer 5 km på mellan 20-22,30 min 🙂 För att inspirera oss att bli bättre jag ligger då självklart på 22,30 och har som mål att komma under 20 min. Vill hitta nån på samma nivå som jag(vi) kan sporra oss mot här på nätet.1 Topic · 4 PostsLast post: Ingen som springer  · 16 years ago · Guest
Statistics
57,510
Topics
1,333,026
Views
6,060
Users
101
Newest Member: Laura Bartnikaite · Currently Online: 101 Guests