Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 14:53Anders, jag följer din inre monolog med stort intresse, och dina annorlunda träningsmetoder likaså.
Det skulle bli tomt utan dig på chatten 🙂
Anders, jag följer din inre monolog med stort intresse, och dina annorlunda träningsmetoder likaså.
Det skulle bli tomt utan dig på chatten 🙂
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 15:05Han är Spinningens svar på Lance Armstrong. Han vet hur man skapar bra marginaler och hans hemliga passion är hans flakmoped.
Vi välkommnar Gunnnnaaarrrrrr Wennneerrsteeeein.
Han är Spinningens svar på Lance Armstrong. Han vet hur man skapar bra marginaler och hans hemliga passion är hans flakmoped.
Vi välkommnar Gunnnnaaarrrrrr Wennneerrsteeeein.
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 10:07Nu när jag har vant mig vid Anders och Hasses enorma träningsmängd, vågar jag även bjuda in Bård och Gunnar. Jag trodde, för en kort sekund, att jag hade Anders på gaffeln men så registrerades en radda aktiviteter i klump och uppförsbacken växte åter.
Ä
Nu när jag har vant mig vid Anders och Hasses enorma träningsmängd, vågar jag även bjuda in Bård och Gunnar. Jag trodde, för en kort sekund, att jag hade Anders på gaffeln men så registrerades en radda aktiviteter i klump och uppförsbacken växte åter.
Ä
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 21:33Jag tror på Christer. En tennisvecka kommer att lyfta scoren. Han blir farlig, det är bara att hålla ett högt tempo på sin egen träning.
Glad sommar på er
Jag tror på Christer. En tennisvecka kommer att lyfta scoren. Han blir farlig, det är bara att hålla ett högt tempo på sin egen träning.
Glad sommar på er