Quote from Guest on 6 April 2009, 16:21Nu är man med i gruppen och kan skriva helt meningslösa inlägg 🙂
och sen kan man göra jätteroliga smileys (t+)
Känns i för sig ensamt här. Men det är ju som i träningsvärlden det enda sällskap man har klockan 06.30 på morgonen är en hund som springer
Nu är man med i gruppen och kan skriva helt meningslösa inlägg 🙂
och sen kan man göra jätteroliga smileys (t+)
Känns i för sig ensamt här. Men det är ju som i träningsvärlden det enda sällskap man har klockan 06.30 på morgonen är en hund som springer
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 16:31Det är ju helt enastående. Nu kan man diskutera träning etc se hur grabbarna ligger till osv. Sen startar man en diskussion och den första som svarar är jag själv.
Super coolt. Man får ju jättebra kommentarer och inlägg på det sättet. Två viktiga kommen
Det är ju helt enastående. Nu kan man diskutera träning etc se hur grabbarna ligger till osv. Sen startar man en diskussion och den första som svarar är jag själv.
Super coolt. Man får ju jättebra kommentarer och inlägg på det sättet. Två viktiga kommen
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 16:33Jag tycker dock Christer är underbar eftersom han nu har kommit in på Funbeat
Jag tycker dock Christer är underbar eftersom han nu har kommit in på Funbeat
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 17:02Efter ett telefonsamtal kan även jag se Christers träning. Jag är imponerad och sporrad.
Efter ett telefonsamtal kan även jag se Christers träning. Jag är imponerad och sporrad.
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 13:40Tycker det är skönt med den här pågående diskussion i gruppen HKH Vasan 2010. Vallningsproblem nä inte än men man borde kanske försöka ta sig ut på cykeln nu i helgen. Det är ett måste. Stötta mig nu. Har utmanat Malmberg utan respons.
Men har ju tid på
Tycker det är skönt med den här pågående diskussion i gruppen HKH Vasan 2010. Vallningsproblem nä inte än men man borde kanske försöka ta sig ut på cykeln nu i helgen. Det är ett måste. Stötta mig nu. Har utmanat Malmberg utan respons.
Men har ju tid på
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 17:19Ingen cykelrunda på skärtorsdagen men på långfredagen då jäv...;)
Ingen cykelrunda på skärtorsdagen men på långfredagen då jäv...;)
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 12:01Jag gjorde det och det var hur mysigt som helst. Nu blir det mer jag lovar (t+)
Jag gjorde det och det var hur mysigt som helst. Nu blir det mer jag lovar (t+)
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 08:37Hej, nu har även Cronsioe öppnat upp sin träningsvärld för mig. Mitt första intryck är hög frekvens, långa pass samt att Hasse väljer löpning som epitet. Min utomhusrörelse är mer av det joggande slaget. Vi får se när jag kommer att omdefiniera min aktivi
Hej, nu har även Cronsioe öppnat upp sin träningsvärld för mig. Mitt första intryck är hög frekvens, långa pass samt att Hasse väljer löpning som epitet. Min utomhusrörelse är mer av det joggande slaget. Vi får se när jag kommer att omdefiniera min aktivi
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 21:23För alla ni oroliga. Jag har haft problem med hälsenan i två veckor. Men det känns bra nu.
För alla ni oroliga. Jag har haft problem med hälsenan i två veckor. Men det känns bra nu.
Quote from Funbeat user on 13 May 2009, 09:20Verkar vara en kontinuerlig läsning på den här gruppdiskussionen. Fungerar ju faktiskt värdelöst som ett pep forum. Jag skall byta grupp.
Verkar vara en kontinuerlig läsning på den här gruppdiskussionen. Fungerar ju faktiskt värdelöst som ett pep forum. Jag skall byta grupp.