Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.
NormalLast post
Årsunda Old boysTaggning inför Vasaloppet samt diskussioner om träning för Årsunda Old boys.0 Topics · 0 PostsNo topics yet!
No topics yet!
Väsby SS Triathlon TränarnaLitet forum för oss tränare i klubben!1 Topic · 12 PostsLast post: Dags för träff? · 12 years ago · Guest
Futurum År 9, 2013/14Elever Futurum År 91 Topic · 2 PostsLast post: Välkomstbrev · 13 years ago · Guest
Futurum År 8 2014/15Elever Futurum År 8 2014/151 Topic · 4 PostsLast post: Välkomstbrev · 13 years ago · Guest
Futurum år 7 2014/15Elever Futurum år 7 2014/151 Topic · 2 PostsLast post: TRIATHLON 2013 · 12 years ago · Guest
Träning med nintendo wii Hejsan!
Undrar om det finns fler här som tränar med nintendo wii, vora i så fall kul att hålla ihop lite och inspirera varandra 🙂
Själv använder jag både wii active och wii fit, tycker det både är kul och känner att det ger resultat. Dock är det väl kanske inte den hårdaste träningen man kan hitta, men det är väl lite så att det blir vad man själv väljer att göra det till. Framförallt är det väldigt praktiskt i en stressig vardag när man inte riktigt får tiden att räcka till för en tur till gymmet. 1 Topic · 22 PostsLast post: Träning med nintendo wii · 15 years ago · Guest
Borlänge GruppenHej!
Jag skapade denna grupp för personer som bor i Borlänge. Tanken var helt enkelt att det vore trevligt att kunna hålla kontakt med andra personer som bor i samma ort, och kanske kan utbyta lite tips på bra träningsställen som t.ex gym, löpspår, cykelspår eller allt annat som är träningsrelevant eller det som helt enkelt intresserar Dig.
Jag hoppas på mycket glädje i denna grupp! Ni kan gärna hjälpa till att komma med idéer kring huruvida vi kan förbättra denna sida!
Allt tt,
Magnus0 Topics · 0 PostsNo topics yet!
No topics yet!
RoddFrämst för tävlings- och motionsutövare som föredrar 1x, 2x, 4x, 2+, 4-, 4+, 8+, men all annan rodd är minsann inte heller så tokig och sannerligen mycket givande för kropp och knopp.1 Topic · 9 PostsLast post: Rodduppvärmning Ultuna - Sunnersta … · 18 years ago · Guest
Snabba Ben 2013Diskussioner kring vår olympiska bedrift 20130 Topics · 0 PostsNo topics yet!
No topics yet!
Statistics
57,510
Topics
1,333,026
Views
6,095
Users
145
Newest Member: Anna Wannberg · Currently Online: 145 Guests