Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forum
You need to log in to create posts and topics.

NormalLast post
VinnarnaFör att inte framstå som ett gäng sopar ska vi se till att träna inför våra utmaningar.0 Topics · 0 PostsNo topics yet!
No topics yet!
B juliPlanering1 Topic · 17 PostsLast post: Grovplanering  · 12 years ago · Guest
Privat crawlkursHej! Jag är en 18-årig tjej från Stockholm. Jag har tidigare skrivit här men tänkte kolla nu igen och se om det finns intresse för privata lektioner i crawl? Jag är själv tävlingssimmare och har tidigare varit tränare för ungdomar, barn och vuxna. Så om du vill lära dig crawla från scratch eller vill utveckla din teknik så hjälper jag gärna till.Hör av er om intresse finns! 🙂1 Topic · 2 PostsLast post: Privatkurs crawl · 12 years ago · Guest
CHM:s utmaningHär kan vi sporra varandra till stordåd 🙂1 Topic · 6 PostsLast post: Första veckan avklarad · 12 years ago · Guest
CykelrundorLägg gärna upp rundor som är bra att cykla i denna grupp. Tänk gärna på några saker: 1 Namnge den så att även utsocknes förstår vad det är för runda. 2 Lägg upp rundan så att ändpunkten hamnar på ett bra ställe. I t ex Stockholm är det bättre att en runda på Mälaröarna har ändpunkt ute på Mälaröarna än inne i city. Detsamma gäller för sträckor som lämpar sig för cykelpendling, välj helst punkten utanför stan. Obs att det finns många ytterligare cykelrundor under Träningsrundor0 Topics · 0 PostsNo topics yet!
No topics yet!
Geena a.k.a armhävningar 2013Upplägget är att göra lika många armhävningar en gång i veckan som veckonumret, armhävningarna görs i en följd och du bestämmer om det är på tår/knän samt handflator eller knogar. Du ska inte skada dig själv eller andra.Vi börjar nästa v med 1 (minst) för att om ett år klara 52 🙂 När under veckan du gör det är upp till dig och hur du lägger upp träningen också, jag har valt gruppnamnet eftersom jag har ett mål för nästa år inspirerat av filmen "Long Kiss odnight" med Geena Davis. Jag har lagt till en topplista men armhävningar är svårt att relatera till tid och sträcka. Nån lägger upp rapporttrådar för varje månad (4-5 v) där vi kan peppa och tipsa varandra. Uppmana jobbar- och träningskompisar att vara med, ursprunget till denna utmaning är en diskussion på en arbetsplats om det skulle vara möjligt att klara det.1 Topic · 10 PostsLast post: Välkomna · 12 years ago · Guest
Pulsarnas samlade gästböckerSom back-up när puls.se ligger nere så kan du som pulsmedlem ha en egen fristående gästbok på funbeat. Ursprungsidén att starta en egen "diskussion" och använda som gästbok kommer ursprunligen från Lykos.1 Topic · 30 PostsLast post: Gästbok för floppfrida · 17 years ago · Guest
HappyMTBCykelintresserade träningskompisar sprungna ur forumet http://happymtb.org som vill komplettera umgänget med träningsfokuserat material. Som forumet, MTB fokuserat men alla är givetvis välkomna. Inte minst Landsvägsåkarna som ju brukar vara ruskiga på träningen. Väl mött! -Obs "inofficiell" grupp och inte knuten till eller startad av HappyMTB- 1 Topic · 5 PostsLast post: RR Bogösund · 18 years ago · Guest
CK KamratuppfostranSluten grupp för CK kamratuppfostrans medlemmar...1 Topic · 7 PostsLast post: Kävlingetrampen 75 km · 17 years ago · Guest
Behöver hjälp att gå ner i vikt.....JAg är en tjej på 20 år som är överviktig, jag tränar fotboll, men försöker även köra hemmaträning. Finns det nån som skulle kunna hjälpa mig att lägga upp kost och träning för att gå ner i vikt? Hade blivit väldigt tacksam om du/ni vill höra av er då...Tack på förhand1 Topic · 4 PostsLast post: Någon som kan hjälpa? · 16 years ago · Guest
Statistics
57,510
Topics
1,333,026
Views
6,095
Users
140
Newest Member: Anna Wannberg · Currently Online: 140 Guests