Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:Forum
You need to log in to create posts and topics.

NormalLast post
MorningstarGrupp för mornstjärnor, ex, hangarounds och wannabes.1 Topic · 3 PostsLast post: Gruppen vars syfte är oklart  · 13 years ago · Guest
Team BlekingeFör oss som springer för Team Blekinge!1 Topic · 15 PostsLast post: Team Blekinge gruppen... · 17 years ago · Guest
CrosstrainerFör alla med crosstrainer 🙂1 Topic · 5 PostsLast post: Viktminskning · 18 years ago · Guest
Kilimanjaro 2013Vi som kliver upp på Kilimanjaros topp den 20 juli kl 08.00.0 Topics · 0 PostsNo topics yet!
No topics yet!
Skador / SjukdomarSjukdomar och skador är nåt som drabbar alla. Här kan man fråga andra om råd och dela med sig av sina egna kunskaper och erfarenheter av sjukdomar/skador i samband med träning.1 Topic · 5 PostsLast post: Dunderkur mot förkylning · 18 years ago · Guest
SjukdomHej Är 28år och fick för några veckor sedan lungemboli ( proppar i lunrna). Jag kommer att äta waran i minst 6 månader. Är det nån som haft det och hur gick det att komma igång med träningen igen? Innan simmade jag, joggade, gick på gympa, cyklade och tog många långa promenader. Jag har börjat ta korta och lugna promenader ca 20 minuter. MVH Sara1 Topic · 2 PostsLast post: Lungemboli · 12 years ago · Guest
PulsareHär kan vi exil-pulsare, dvs vi som varit medlemmar på Puls.se, samlas och diskutera i största allmänhet.1 Topic · 75 PostsLast post: Nu är vi här · 17 years ago · Guest
SSKSunnanå SK - Dam0 Topics · 0 PostsNo topics yet!
No topics yet!
Äventyr KullabergFörberedelser inför "Äventyr Ängelholm" innnebär att vi skall lägga in all träning som vi gör för att klara av att cykla till Mölle från Ängelholm. Vandra ut till klätterplatsen på Kullaberg. Klättra på berget med rep och sele under två timmar. Vandra tillbaka till Mölle och cykla tillbaka till Ängelholm.1 Topic · 3 PostsLast post: Träningsdagbok? · 12 years ago · Guest
CurvesEn grupp för alla som tränar på ett Curves-gym1 Topic · 2 PostsLast post: Ny på Curves · 12 years ago · Guest
Statistics
57,510
Topics
1,333,026
Views
6,067
Users
116
Newest Member: Louise Rynnes · Currently Online: 116 Guests