Quote from Funbeat user on 18 April 2008, 23:38Jobbar bara varannan lördag, så med lite tur kan det passa. Träningen för närvarande går ut på Göteborgsvarvet under 2 timmar, (missade med 2 minuter förra året). Förra veckans långpass gick bra i LSD-tempo, så funderingar om att utöka distansen fanns. Ha
Jobbar bara varannan lördag, så med lite tur kan det passa. Träningen för närvarande går ut på Göteborgsvarvet under 2 timmar, (missade med 2 minuter förra året). Förra veckans långpass gick bra i LSD-tempo, så funderingar om att utöka distansen fanns. Ha
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 10:28Någo som vet om det blir kroppkakakor på hemvägen från Öland???I just love it. (L)
Någo som vet om det blir kroppkakakor på hemvägen från Öland???I just love it. (L)
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 10:49http://www.teamblekinge.nu/TR-lager_2009.htm
(t+)
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 11:29Du är ju SUPER J-O 🙂
Du är ju SUPER J-O 🙂
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 23:29Hej alla,
På allmän begäran har jag uppdaterat tillåtna träningsformer som räknas för gruppens topplista. Har nu accepterat löpning i alla dess former... och det är många har jag nu lärt mig. Allt från barnvagnslöpning, streak, djupsnö och strand finns n
Hej alla,
På allmän begäran har jag uppdaterat tillåtna träningsformer som räknas för gruppens topplista. Har nu accepterat löpning i alla dess former... och det är många har jag nu lärt mig. Allt från barnvagnslöpning, streak, djupsnö och strand finns n