Quote from Elias Engqvist on 10 April 2008, 20:03Svenska blir så mycket roligare utan alla dessa prickar!
Svenska blir så mycket roligare utan alla dessa prickar!
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 20:10ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
Quote from Elias Engqvist on 10 April 2008, 20:12Marcus ska vara glad att dom inte haft nån Reich i slakten!
Marcus ska vara glad att dom inte haft nån Reich i slakten!
Quote from Lena O on 10 April 2008, 22:23Någon i helgen sade:
"Kommer man inte över 60% kan man lika gärna sitta kvar hemma i soffan"
Någon i helgen sade:
"Kommer man inte över 60% kan man lika gärna sitta kvar hemma i soffan"
Quote from Funbeat user on 11 April 2008, 08:36...enligt denna någon borde jag alltså ta det ännu lugnare på mina transportcyklingar under vilodagarna... Aj då! 🙂
...enligt denna någon borde jag alltså ta det ännu lugnare på mina transportcyklingar under vilodagarna... Aj då! 🙂
Quote from Lotta Lindström on 11 April 2008, 08:46Då skulle jag nog inte komma framåt överhuvudtaget 🙂
Då skulle jag nog inte komma framåt överhuvudtaget 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 12 April 2008, 22:07Jämför med en löpare som tar sig till jobbet till fots. Ibland går han och ibland joggar han. Oftast går han nog för det är svårt att få till ett vettigt träningsupplägg på väg till jobbet. Kanske på väg hem.
Jämför med en löpare som tar sig till jobbet till fots. Ibland går han och ibland joggar han. Oftast går han nog för det är svårt att få till ett vettigt träningsupplägg på väg till jobbet. Kanske på väg hem.