Quote from Guest on 6 February 2009, 19:22Min träningskompis blev omsprungen av en orienteringstjej i en backe förra året när vi cyklade MTB.
Frågan är om jag kan fortsätta att reta honom för det trots att det är ett nytt år och ny säsong?
Min träningskompis blev omsprungen av en orienteringstjej i en backe förra året när vi cyklade MTB.
Frågan är om jag kan fortsätta att reta honom för det trots att det är ett nytt år och ny säsong?
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 19:32sånnt håller ganska länge. du kan nog köra året ut.
sånnt håller ganska länge. du kan nog köra året ut.
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 20:39Är det inte livstid på sånt?
Är det inte livstid på sånt?
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 20:42Var hon snygg?
Var hon snygg?
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 20:44Helt klart livstid!
Helt klart livstid!
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 20:50jag blev omkörd på Vättern -96 strax innan Fagerhult av en dam på ceris crescent racer med mixteram i ceris windoverall plus matchande ceris xtra allt och det sitter i än...
jag blev omkörd på Vättern -96 strax innan Fagerhult av en dam på ceris crescent racer med mixteram i ceris windoverall plus matchande ceris xtra allt och det sitter i än...
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 20:59Visst skulle det vara lite kul att klä ut nåt av våra svenska damproffs i hemskt skrikiga träningskläder à la 80-tal, med full (och ful) sminkning och sen toppa det med en närmast antik damcykel från 1958? Sen kör hon fullt hela vägen! Lär knäcka många ps
Visst skulle det vara lite kul att klä ut nåt av våra svenska damproffs i hemskt skrikiga träningskläder à la 80-tal, med full (och ful) sminkning och sen toppa det med en närmast antik damcykel från 1958? Sen kör hon fullt hela vägen! Lär knäcka många ps
Quote from ellen olsson on 6 February 2009, 21:08Jag har fått dyngpisk av en äldre kvinnlig cyklist men jag bjuder på det. Det var bara 11 män som inte fick pisk och i somras tävlade hon i OS ett par månader innan femtiårsdagen...
Jag har fått dyngpisk av en äldre kvinnlig cyklist men jag bjuder på det. Det var bara 11 män som inte fick pisk och i somras tävlade hon i OS ett par månader innan femtiårsdagen...
Quote from Funbeat user on 6 February 2009, 21:09Äh, sudd. Missade ordet "cyklist"...
Det kan bara ha varit Longo, vad jag kan googla mig till.
Äh, sudd. Missade ordet "cyklist"...
Det kan bara ha varit Longo, vad jag kan googla mig till.
Quote from ellen olsson on 6 February 2009, 21:10Cykel. Jag editerade lite för att det skulle bli tydligare.
Cykel. Jag editerade lite för att det skulle bli tydligare.