Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykel-09?
You need to log in to create posts and topics.

Jag o en kompis att varit ute o cykeltränat hela dan och sista backen hem till kompisen, där jag hade min bil, så kom en tjej med damcykel OCH cykelkorg och körde om oss - vi var helt slut båda två och bara tokskrattade...

Stefan! Finns ingen tidsbegränsning på sånt.

Om kompisens cykel kostade mindre än 20 papp kan han väl skylla på utrustningen? 😉

Jag brukar inte ha något större problem med att bli omcyklad av någon med sämre utrustning. Antingen är man helt enkelt trött, eller så vill man bara cykla lite lugnt (och då är det en disciplinfråga att inte öka tempot) eller så är den som kör om helt en

Syftade på Stefans kommentar i granntråden om första racer, och inte så seriöst menat.

Nä, det var nog inte heller en kommentar till just ditt inlägg precis, mera till hela tråden. Och i ärlighetens namn kanske det mer var en beskrivning om hur jag vill reagera när jag blir omkörd (förnuftigt) än hur jag i verkligheten alltid reagerar...

Min träningskompis blev omsprungen av en orienteringstjej i en backe förra året när vi cyklade MTB.

Legg merke til at det står vi. Du kan ikke fortsette og mobbe han

Det står bara att de cyklade tillsammans (under MTB-rundan), inte att de cyklade bredvid varandra just när tjejen sprang om.

Äh, inget att skämmas för. Orienterare är hårda 😉

Jeg synes innleggen i denne tråden vidner om en stor porsjon mannsjovenisme, og et stort kvinneforakt. Det er bestemt ikke på denne måten vi får flere jenter opp på sykklen. Eller til og trene, når de skal mobbes på funbeat siden. Jeg tror det er noen som