Quote from Guest on 25 May 2010, 21:06Undrar vad som menas med -2 kommentarer. Är man skyldig att skriva in några då eller?
Olästa: 13 diskussioner 2 privata -2 kommentarer
Undrar vad som menas med -2 kommentarer. Är man skyldig att skriva in några då eller?
Olästa: 13 diskussioner 2 privata -2 kommentarer
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 21:16Får också det felet...
Får också det felet...
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 21:17Du kanske kommenterat dig själv för mycket?
Du kanske kommenterat dig själv för mycket?
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 21:19Men Leffe om du klickar på dom där minus två kommentarerna då....vad kommer det upp då??????? "Leif du har 2 kommentarer kvar att skriva om Månkarbo Marathon" OBS.....tja eller något liknande....??
Men Leffe om du klickar på dom där minus två kommentarerna då....vad kommer det upp då??????? "Leif du har 2 kommentarer kvar att skriva om Månkarbo Marathon" OBS.....tja eller något liknande....??
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 21:19Helena, så kan det vara. Inte prata med sig själv 🙂
Kjelle, så kan det också vara 🙂
Helena, så kan det vara. Inte prata med sig själv 🙂
Kjelle, så kan det också vara 🙂
Quote from Bertil Nolheim on 25 May 2010, 21:21Jag har samma fenomen.
Jag har samma fenomen.
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 21:22Kenny å Helena....äntligen så har Olle lagt in Månkarbo Marathons lilla EXTING...hehehe... Skriv någe roligt å intellektuellt om loppet å ni blir av med minuset.
Kenny å Helena....äntligen så har Olle lagt in Månkarbo Marathons lilla EXTING...hehehe... Skriv någe roligt å intellektuellt om loppet å ni blir av med minuset.
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 21:24Jag har inga problemmed minustecken (men funderar på Måmkarbo iaf).
Jag har inga problemmed minustecken (men funderar på Måmkarbo iaf).
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 21:28Gammalt fel i ny tappning? Jag har samma problem.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=667060
Gammalt fel i ny tappning? Jag har samma problem.
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 21:30Ett intressant fenomen! Jag trodde att det var något nytt, en uppmaning så att man inte missar att kommentera sina vänners träning;) Nu har du två kommentarer att skicka,något åt det hållet! Äh,solsting från i lördags,men intressant iaf!
Ett intressant fenomen! Jag trodde att det var något nytt, en uppmaning så att man inte missar att kommentera sina vänners träning;) Nu har du två kommentarer att skicka,något åt det hållet! Äh,solsting från i lördags,men intressant iaf!