Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 22:49Jag får också det felet... Händer efter att jag fått tex en kommentar och svarat på den. Då är det plötsligt -2 stycken.
Jag får också det felet... Händer efter att jag fått tex en kommentar och svarat på den. Då är det plötsligt -2 stycken.
Quote from Funbeat user on 25 May 2010, 22:57Händer mig osså ibland. Oftast är det när jag har hunnit läsa kommentarerna innan den har hunnit visa att det finns kommentarer. Dock brukar den "nolla" sig snabbt igen.
Händer mig osså ibland. Oftast är det när jag har hunnit läsa kommentarerna innan den har hunnit visa att det finns kommentarer. Dock brukar den "nolla" sig snabbt igen.
Quote from Bjarne Lewin on 26 May 2010, 13:45Jag har också drabbats av -2 kommentarer
Jag har också drabbats av -2 kommentarer
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 14:08Mee too. Flera gånger varje dag....
Mee too. Flera gånger varje dag....
Quote from Funbeat user on 26 May 2010, 14:53Jag åsså.
Jag åsså.
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 10:28Samma här: När jag skriver kommentar till någon kompis träningsrapport ändras statusraden till "-2 kommentarer".
När jag klickar på "Min startsida" så nollställs det toll "0 kommentarer" igen.
Samma här: När jag skriver kommentar till någon kompis träningsrapport ändras statusraden till "-2 kommentarer".
När jag klickar på "Min startsida" så nollställs det toll "0 kommentarer" igen.
Quote from Funbeat user on 3 June 2010, 16:44Nu har jag gjort ett försök att lösa detta problemet. Ropa till om det fortsätter vara ett problem!
Nu har jag gjort ett försök att lösa detta problemet. Ropa till om det fortsätter vara ett problem!
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 09:30Jag tycker inte "-2" varit ett problem, snarare att systemet inte flaggat för kommentarer på min egen blogg, utan enbart på bloggar/pass jag varit inne och kommenterat. Känns lite oartigt att missa.
Jag tycker inte "-2" varit ett problem, snarare att systemet inte flaggat för kommentarer på min egen blogg, utan enbart på bloggar/pass jag varit inne och kommenterat. Känns lite oartigt att missa.