Quote from Guest on 22 November 2011, 20:57Nån som har provat på detta eller är med i nån grupp? Berätta gärna mer. Är grymt sugen på detta.
http://www.armyfitness.se/hem.html
Nån som har provat på detta eller är med i nån grupp? Berätta gärna mer. Är grymt sugen på detta.
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 21:07Lyssna med Anneli W i sub2-gruppen Erik.
Anneli kör det passet ganska ofta. Du hittar Anneli i tråden Styrkeutmaningen.
Lyssna med Anneli W i sub2-gruppen Erik.
Anneli kör det passet ganska ofta. Du hittar Anneli i tråden Styrkeutmaningen.
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 21:56Verkar likt militaryfitness och det har jag prövat en hel vecka. Sporars man av grupptryck och någon som bestämmer så är det en bra träningsform. Mycket intrvall seden blir det en hel del styrka med klassikerna benböj, planka och sittups. Men skall man bl
Verkar likt militaryfitness och det har jag prövat en hel vecka. Sporars man av grupptryck och någon som bestämmer så är det en bra träningsform. Mycket intrvall seden blir det en hel del styrka med klassikerna benböj, planka och sittups. Men skall man bl
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 22:05tackar för svaren. Ja jag tänkte mer på att det skulle vara kul å köra lite omväxling. ska springa ett sinnesjukt lopp till hösten. lera hinder krypa åla.
tackar för svaren. Ja jag tänkte mer på att det skulle vara kul å köra lite omväxling. ska springa ett sinnesjukt lopp till hösten. lera hinder krypa åla.
Quote from Funbeat user on 22 November 2011, 22:35Fel av mig Erik.
Anneli kör Military Fitness vad jag kan se så jag var lite för snabb där.
Fel av mig Erik.
Anneli kör Military Fitness vad jag kan se så jag var lite för snabb där.
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 07:57nu blir jag förvirrad. Måste väl vara samma kan man tycka. Eller??
nu blir jag förvirrad. Måste väl vara samma kan man tycka. Eller??
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 10:53Det finns en massa liknande stilar. Army Fitness, Army Training, Military Fitness, Nordic Military Training, M.I.T
Personligen har jag utvecklats mycket i min löpning genom min "Army Training"
Det bli mycket intervaller, backlöpning och annan funktionell
Det finns en massa liknande stilar. Army Fitness, Army Training, Military Fitness, Nordic Military Training, M.I.T
Personligen har jag utvecklats mycket i min löpning genom min "Army Training"
Det bli mycket intervaller, backlöpning och annan funktionell
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 11:05Tack jörgen. Ser att de har en träff i eskilstuna i vår och kravet är en km löpning på 7 min, plankan ska man klara i 90 sek och 40 armhävningar på raken. Ja jag tror jag ska anmäla mig till detta. Om så bara för att prova på en gång åtminstonde. Den sinn
Tack jörgen. Ser att de har en träff i eskilstuna i vår och kravet är en km löpning på 7 min, plankan ska man klara i 90 sek och 40 armhävningar på raken. Ja jag tror jag ska anmäla mig till detta. Om så bara för att prova på en gång åtminstonde. Den sinn
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 20:09nordic military training har jag kört i över ett år. trevligt folk, bra instruktörer och grym träning för en löpare
nordic military training har jag kört i över ett år. trevligt folk, bra instruktörer och grym träning för en löpare
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 20:15Jag hade Cavalry fitness under 10 månader men jag hade sämre fysik efter det. Jag lärde mig rida i alla fall.
Jag hade Cavalry fitness under 10 månader men jag hade sämre fysik efter det. Jag lärde mig rida i alla fall.