Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 12:54Är det så du kallar den? Ja, isf skyl din spotify med radion. 😀
(Jag tänkte på den radio du nämnde i första inlägget)
Är det så du kallar den? Ja, isf skyl din spotify med radion. 😀
(Jag tänkte på den radio du nämnde i första inlägget)
Quote from Rasmus Olsson on 7 September 2009, 13:12Äsch, ska jag kvalitetskontrollera det jag skriver också? 🙂
Äsch, ska jag kvalitetskontrollera det jag skriver också? 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 18:33Tokstollar...finns snart inte en tråd som inte innehåller trams. Fast det är kul å andra sidan :D. Jag skrattar en hel del när jag läser era inlägg.
Tokstollar...finns snart inte en tråd som inte innehåller trams. Fast det är kul å andra sidan :D. Jag skrattar en hel del när jag läser era inlägg.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 18:44Mona man kan inte ta för mycket i livet på alltför stort allvar. Allra minst sånna här saker. Tänk så tråkigt och fyrkantigt allt skulle bli.
Skratta är ju dessutom hälsosamt! 😀
Mona man kan inte ta för mycket i livet på alltför stort allvar. Allra minst sånna här saker. Tänk så tråkigt och fyrkantigt allt skulle bli.
Skratta är ju dessutom hälsosamt! 😀
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 18:46Håller helt och hållet med. Ett skratt har många positiva effekter på oss människor.
Håller helt och hållet med. Ett skratt har många positiva effekter på oss människor.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 18:58Vissa verkar vara uppgödda på Butterkaka.
Vissa verkar vara uppgödda på Butterkaka.
Quote from Funbeat user on 7 September 2009, 19:26Butterkaka? Mamma brukade koka soppa på en (gnäll)spik hemma.. (H)
Butterkaka? Mamma brukade koka soppa på en (gnäll)spik hemma.. (H)
Quote from Elias Engqvist on 7 September 2009, 19:53Jennie - äntligen ett vettig kommentar! Jag skulle önska att alla här resonerade så!
Jennie - äntligen ett vettig kommentar! Jag skulle önska att alla här resonerade så!
Quote from Rasmus Olsson on 7 September 2009, 20:08Mona, nästa sommar går det "trams" på Hamngatan upp till Sergels torg!
Mona, nästa sommar går det "trams" på Hamngatan upp till Sergels torg!
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 20:34Jaa vad kul, då är jag där igen och kan hänga på 😉 Trams på Hamngatan
Jaa vad kul, då är jag där igen och kan hänga på 😉 Trams på Hamngatan