Quote from Guest on 30 November 2009, 12:00Det är mycket diskussioner om att följa folks inlägg, om att moderera inlägg osv. Ett sätt vore kanske att ha ett verktyg där man ger "tummen upp" eller "tummen ner" för enskilda inlägg. Den tråden som har flest "tummen upp"-inlägg får högre betyg och bli
Det är mycket diskussioner om att följa folks inlägg, om att moderera inlägg osv. Ett sätt vore kanske att ha ett verktyg där man ger "tummen upp" eller "tummen ner" för enskilda inlägg. Den tråden som har flest "tummen upp"-inlägg får högre betyg och bli
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 12:10Eller att trådskaparen skulle ha möjlighet att ta bort inlägg som h*n bedömer inte hör till tråden?
Eller att trådskaparen skulle ha möjlighet att ta bort inlägg som h*n bedömer inte hör till tråden?
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 12:12Det har diskuterats Jenny och det finns en risk att de som är tjena med varandra tyvärr alltid kommer att bomba varandra med + oavsett det vart bra eller dåligt, samt bomba - på de personer de inte gillar.
Tanken är lika gammal som människan och har nytt
Det har diskuterats Jenny och det finns en risk att de som är tjena med varandra tyvärr alltid kommer att bomba varandra med + oavsett det vart bra eller dåligt, samt bomba - på de personer de inte gillar.
Tanken är lika gammal som människan och har nytt
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 12:19Orka hålla på att "gilla" inlägg, det blir bara en klubb för inbördes beundran så småninm ändå.
Orka hålla på att "gilla" inlägg, det blir bara en klubb för inbördes beundran så småninm ändå.
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 12:34Aha. Ber om ursäkt. Hade i det här läget låst eller tagit bort denna tråden om det gick då. Det kanske också vore bra?
Aha. Ber om ursäkt. Hade i det här läget låst eller tagit bort denna tråden om det gick då. Det kanske också vore bra?
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 12:40Varför det? Det är väl bättre att den är kvar och öppen så att andra, som kanske inte heller vet att frågan stötts och blötts förut, kan läsa och komma med fler funderingar? För jag vägrar tro att ämnet är uttömt, det finns alltid en synvinkel till 🙂
Varför det? Det är väl bättre att den är kvar och öppen så att andra, som kanske inte heller vet att frågan stötts och blötts förut, kan läsa och komma med fler funderingar? För jag vägrar tro att ämnet är uttömt, det finns alltid en synvinkel till 🙂
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 12:43Sant. Ni är så kloka! 😀
Sant. Ni är så kloka! 😀
Quote from Elias Engqvist on 30 November 2009, 12:53Vi är alla kloka på olika sätt!
Vi är alla kloka på olika sätt!
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 13:05@Annica: Med avseende på "det finns alltid en synvinkel till". Det är med åsikter som med tarmtömningar - alla har dem. Men just åsikten och tanken att man kommer närmre sanningen i ett ämne ju fler som kommer med sina "jag tycker att...", "jag antar att.
@Annica: Med avseende på "det finns alltid en synvinkel till". Det är med åsikter som med tarmtömningar - alla har dem. Men just åsikten och tanken att man kommer närmre sanningen i ett ämne ju fler som kommer med sina "jag tycker att...", "jag antar att.
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 13:30Inte mer naiv än tanken att vi vid 3, 20 eller 100 inlägg kommit till den slutgiltiga slutsatsen eller att alla tankar är tänkta och inget finns att tillföra ...
Inte mer naiv än tanken att vi vid 3, 20 eller 100 inlägg kommit till den slutgiltiga slutsatsen eller att alla tankar är tänkta och inget finns att tillföra ...