Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeat"Finns inget att hämta"
You need to log in to create posts and topics.

Står väldigt ofta när jag ska importera från GC. Varför är det så?

/Christian

PS: Det finns träning att hämta, Strava och Jogg fixar det...

När en import misslyckats som vid dålig uppkoppling t ex så kan jag inte hämta om passet. Finns inget hämta blir det då. Något som går att åtgärda?

Har en Garmin Fenix 3. När jag använder tri-pulsbandet så säger Funbeat att det inte finns något att hämta från simaktiviteter (andra aktiviteter funkar).

Någon status på denna tråd?

Är det då du verkligen använt dess funktionalitet att ladda upp pulsen efter att du simmat eller är det vid löp- eller cykelpass? Jag har ett tri-band men aldrig använt det vid simning. Vid löpning och cykling funkar det. (Fenix 3)

Intressant tråd. Upplever precis samma sak med Fenix 3 och kopplingen mot Funbeat. Alla andra aktiviteter går bra. Och simningen brukar fungera. Tänkt att det var en tillfällig grej. Köpte ett tri-pulsband för ca en månad sedan och det var ungefär då som

Jag har samma problem då och då. Garmin Fenix 3. Nytt pass finns på GC, men inget importeras till funbeat. Står "Finns inget att hämta", och det verkar som den inte ser det senaste passet. Det fungerar i de flesta fall, men när det väl blivit fel så verka

Jag hade något liknande problem för några år sedan och fick då rådet av supporten att inte vara så het på gröten efter att importen skett till GC.
Efter det väntade jag längre, nån dag,u och det funkade.
Hade faktiskt glömt detta tidigare problem, har tyd

Jag har inte kunnat hämta på flera veckor nu. Någon som upplever liknande problem?

Har inte upplevt samma problem. Hämtade senast idag via CG. Har dock en automatisk koppling / hämtning och det är kanske skillnad.

Fått "Finns inget att hämta" vid import från Garmin Connect sedan i morse. Både Strava och Jogg funkar som vanligt.