Quote from Guest on 16 April 2012, 20:54Om man skulle få för sig att cykla från Åkersberga till Solna, eller tvärt om, vilket är den bästa vägen då? Säkrast? Plattast?
//A
Om man skulle få för sig att cykla från Åkersberga till Solna, eller tvärt om, vilket är den bästa vägen då? Säkrast? Plattast?
//A
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 21:04Landsvägscykel eller MTB?
Landsvägscykel eller MTB?
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 21:08A, just det... Landsväg. Eller rättare sagt, nåt gammalt som jag helst håller mig på vägarna med. Den är rätt tung å åjag får nog börja med att byta däck...
Men, jag tar gärna vägtips!//A
A, just det... Landsväg. Eller rättare sagt, nåt gammalt som jag helst håller mig på vägarna med. Den är rätt tung å åjag får nog börja med att byta däck...
Men, jag tar gärna vägtips!
//A
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 21:09Men heeej!
Jag är inte så lite trött...
Men heeej!
Jag är inte så lite trött...
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 21:13OBS att jag INTE ska bli cyklist eller Tri. Jag ska bara cykla lite.
😉
OBS att jag INTE ska bli cyklist eller Tri. Jag ska bara cykla lite.
😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 21:42Man ska aldrig säga aldrig Anna! 🙂
BTW, maken har skrivit ett lååååång inlägg och sen försvann det. Ring honom!! Han vet vägen. Kram
Man ska aldrig säga aldrig Anna! 🙂
BTW, maken har skrivit ett lååååång inlägg och sen försvann det. Ring honom!! Han vet vägen. Kram
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 06:07Så otippat att just han skulle svara! hahaha... Och jag såg inget förrän jag redan svarat heller. Bara för att jag hävdat att jag aaaaldrig ska börja cykla på riktigt. men det ska jag inte heller. Det är som med löpningen, jag är ingen löpare heller, jag
Så otippat att just han skulle svara! hahaha... Och jag såg inget förrän jag redan svarat heller. Bara för att jag hävdat att jag aaaaldrig ska börja cykla på riktigt. men det ska jag inte heller. Det är som med löpningen, jag är ingen löpare heller, jag
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 06:55Långdistans triathlon Anna! Då är det bara att mala på! 😉 Vad säger du? Nästa år?
Långdistans triathlon Anna! Då är det bara att mala på! 😉 Vad säger du? Nästa år?
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 08:00Anna - för att stå och posera i en Orca våtdräkt i strandkanten en kall februaridag så är du inte speciellt övertygande när du säger att du aaaaldrig skulle börja....Du behöver ju int cykelpendla varje dag. En dag i veckan och vips så har du faktiskt klar
Anna - för att stå och posera i en Orca våtdräkt i strandkanten en kall februaridag så är du inte speciellt övertygande när du säger att du aaaaldrig skulle börja....Du behöver ju int cykelpendla varje dag. En dag i veckan och vips så har du faktiskt klar
Quote from Jonny Persson on 17 April 2012, 09:27OT: Har du Jörgen någon aning om varför alla dessa klippblock läggs ut? Okej, jag förstår om dom ser risken att bilar ska köra gamla roslagsvägen men på de andra ställena? På det ena var det ju bom redan sen tidigare och på det andra är det ingen större r
OT: Har du Jörgen någon aning om varför alla dessa klippblock läggs ut? Okej, jag förstår om dom ser risken att bilar ska köra gamla roslagsvägen men på de andra ställena? På det ena var det ju bom redan sen tidigare och på det andra är det ingen större r