Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 09:46Hahaha: du är ju för söt Jeanette!!! Aint gonna happen! nooo way!
Och tack söta Jörgen!
"Du behöver ju inte cykelpendla varje dag. En dag i veckan och vips så har du faktiskt klarat av veckans distanspass" (t+) Det exakt det jag vill åt!Fast det verkar
Hahaha: du är ju för söt Jeanette!!! Aint gonna happen! nooo way!
Och tack söta Jörgen!
"Du behöver ju inte cykelpendla varje dag. En dag i veckan och vips så har du faktiskt klarat av veckans distanspass" (t+) Det exakt det jag vill åt!
Fast det verkar
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 13:02Marcus - det jag har hört, och det är bara hörsägen, är att man vill stoppa eventuell trafik. Ullnasjön är ett riktigt misslyckande för kommunerna där man inte ställde större krav på markägaren för att säkra cykelbanor. Det är bara en tidsfråga innan den
Marcus - det jag har hört, och det är bara hörsägen, är att man vill stoppa eventuell trafik. Ullnasjön är ett riktigt misslyckande för kommunerna där man inte ställde större krav på markägaren för att säkra cykelbanor. Det är bara en tidsfråga innan den
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 13:02Anna - sluta fundera så förbaskat :-). Kör!!!!
Anna - sluta fundera så förbaskat :-). Kör!!!!
Quote from Jonny Persson on 17 April 2012, 13:20Tack för svar Jörgen. Jag rör mig mycket i de markerna och har förvånats över alla hinder. Men det är klart, crosshojar och fyrhjulingar är ett reellt problem i markerna.
Tack för svar Jörgen. Jag rör mig mycket i de markerna och har förvånats över alla hinder. Men det är klart, crosshojar och fyrhjulingar är ett reellt problem i markerna.
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 13:22Äh, det är ju det jag gör bäst. Planerar... Och dessutom är det faktiskt helt kört just nu. Min kalender är galen. Men jag ska kolla möjligheterna att duscha på bygget, då skulle jag kunna cykla dit iaf ett par gånger nu innan Göteborg.
Det blir säkert po
Äh, det är ju det jag gör bäst. Planerar... Och dessutom är det faktiskt helt kört just nu. Min kalender är galen. Men jag ska kolla möjligheterna att duscha på bygget, då skulle jag kunna cykla dit iaf ett par gånger nu innan Göteborg.
Det blir säkert po
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 19:15Jag körde!
Fast jag gjorde ju bort mig såklart och tog den nya vägen och fick lite argsinta tut som tack, men det ska jag inte göra om!
Och det blev bara en mjukstart. Parkerade vid skolan (var tvungen att lämna) och cyklade till bygget i Täby Kyrkby! 13
Jag körde!
Fast jag gjorde ju bort mig såklart och tog den nya vägen och fick lite argsinta tut som tack, men det ska jag inte göra om!
Och det blev bara en mjukstart. Parkerade vid skolan (var tvungen att lämna) och cyklade till bygget i Täby Kyrkby! 13
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 23:24Grymt bra jobbat Anna!! (t+)
Angående sadel så har jag bytt sadel och den är grymt bra! Åk hem till mig och testa i helgen. Den är värd varenda krona. Kan cykla huuuuur mycket som helst!! 🙂
Snart cyklar du till Solna! OCH du kommer att älska Stavabacken
Grymt bra jobbat Anna!! (t+)
Angående sadel så har jag bytt sadel och den är grymt bra! Åk hem till mig och testa i helgen. Den är värd varenda krona. Kan cykla huuuuur mycket som helst!! 🙂
Snart cyklar du till Solna! OCH du kommer att älska Stavabacken