Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 10:55Hur hanterar ni vanlig hunger som normalt dyker upp efter en sisådär 4 timmar?
Hur hanterar ni vanlig hunger som normalt dyker upp efter en sisådär 4 timmar?
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 10:55Tar en mazarin och fortsätter.
Tar en mazarin och fortsätter.
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 10:57Har vant mig av med såna känslor. Vet man att man blir hungrig får man planera efter det, antingen ta med mackor eller planera rutt efter mackar eller McD Drive through
Har vant mig av med såna känslor. Vet man att man blir hungrig får man planera efter det, antingen ta med mackor eller planera rutt efter mackar eller McD Drive through
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 11:00Hungern kanske inte dyker upp när man småäter..?
Hungern kanske inte dyker upp när man småäter..?
Quote from Funbeat user on 20 May 2010, 12:55"Hur hanterar ni vanlig hunger som normalt dyker upp efter en sisådär 4 timmar? "
Har inga som helst problem med att jag skulle känna hunger efter ca 4 timmar, när jag sitter på cykeln.
Men jag fyller på med vätska hela tiden, ja med ett visst mellanrum
"Hur hanterar ni vanlig hunger som normalt dyker upp efter en sisådär 4 timmar? "
Har inga som helst problem med att jag skulle känna hunger efter ca 4 timmar, när jag sitter på cykeln.
Men jag fyller på med vätska hela tiden, ja med ett visst mellanrum
Quote from Funbeat user on 22 May 2010, 06:13Tänkte avsluta den hår tåden och tacka er för era inlägg.
MC Donalds är smidigt
Mazariner är gott 😀
Sportdryck är bra, vatten är bättre
Pulsklocka är en självklarhet (som jag borde tänkt på själv)
Pauser är av ondo.
Smörja är viktigt.Tack än en gång,
Tänkte avsluta den hår tåden och tacka er för era inlägg.
MC Donalds är smidigt
Mazariner är gott 😀
Sportdryck är bra, vatten är bättre
Pulsklocka är en självklarhet (som jag borde tänkt på själv)
Pauser är av ondo.
Smörja är viktigt.
Tack än en gång,
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 12:18Har nu genomfört min 19 mila tur, som jag klarade av på dryga 7 timmar. Är MYCKET nöjd med mig själv. Hade med mig bananer och snickers och två flaskor med vätska. En med vatten och en med sportdryck. Detta åts i "farten" och jag kände inget behov av att
Har nu genomfört min 19 mila tur, som jag klarade av på dryga 7 timmar. Är MYCKET nöjd med mig själv. Hade med mig bananer och snickers och två flaskor med vätska. En med vatten och en med sportdryck. Detta åts i "farten" och jag kände inget behov av att
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 13:03Bra gjort och bra tid!
(t+)
Bra gjort och bra tid!
(t+)
Quote from Funbeat user on 30 June 2010, 13:08Hej Thomas.
Ja du nu är du snart fast i LSD-träsket. Men det är så Gôtt att vara där(H)
Vänligen
P.
Hej Thomas.
Ja du nu är du snart fast i LSD-träsket. Men det är så Gôtt att vara där(H)
Vänligen
P.