Quote from Guest on 16 June 2012, 17:31Har sett en del reklam om att Erdinger, alkoholfri öl, ska vara bra återhämtning.
Någon som har erfarenhet av detta? Måste ölen vara alkoholfri eller går det bra med folköl 3,5?
Om man jämför öl med exempelvis mjölk/gainomax?
De serverade ölen efter
Har sett en del reklam om att Erdinger, alkoholfri öl, ska vara bra återhämtning.
Någon som har erfarenhet av detta? Måste ölen vara alkoholfri eller går det bra med folköl 3,5?
Om man jämför öl med exempelvis mjölk/gainomax?
De serverade ölen efter
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 17:41Öl är bra som återhämtningsdryck, svalkande och så...
Enlig den här så är det bättre än vatten
http://www.wtam.com/cc-common/news/sections/newsarticle.html?feed=104777&article=8404920Öl är hälsa, hälsa ofta... (H)
Öl är bra som återhämtningsdryck, svalkande och så...
Enlig den här så är det bättre än vatten
http://www.wtam.com/cc-common/news/sections/newsarticle.html?feed=104777&article=8404920
Öl är hälsa, hälsa ofta... (H)
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 19:25Ojdå! jaja, blir till att återhämta mig hela lördagskvällen 🙂
Ojdå! jaja, blir till att återhämta mig hela lördagskvällen 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 21:29Öl innehåller i princip inget protein, ganska lite kolhydrater och i de flesta fall alkohol. Gainomax innehåller mycket protein, ganska mycket kolhydrater men aldrig alkohol, kanske funkar att göra nån variant på White russian med Gainomax som bas men jag
Öl innehåller i princip inget protein, ganska lite kolhydrater och i de flesta fall alkohol. Gainomax innehåller mycket protein, ganska mycket kolhydrater men aldrig alkohol, kanske funkar att göra nån variant på White russian med Gainomax som bas men jag
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 21:32Testar en Bishops finger efter LerumVildmarkslopp 18 km.
Får se hur det känns imorgon.
Testar en Bishops finger efter LerumVildmarkslopp 18 km.
Får se hur det känns imorgon.
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 21:39Bristen på protein kan väl avhjälpas med ölkorv?
Bristen på protein kan väl avhjälpas med ölkorv?
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 11:34nu börjar det bli intressant....
nu börjar det bli intressant....
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 13:03Det brukar vara bra backträning.
Det brukar vara bra backträning.
Quote from Elias Engqvist on 17 June 2012, 13:59Förr hette det öl-back - nu heter det öl-platta...några kommentarer på det?
Förr hette det öl-back - nu heter det öl-platta...några kommentarer på det?
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 14:07Ja, det är två olika sorters sekundärförpackningar.
Ja, det är två olika sorters sekundärförpackningar.