Quote from Guest on 1 June 2012, 13:22Start och mål för samtliga tävlingar är Wiklöf Holding Arenan (Idrottsparken) i centrala Mariehamn, Ålands enda stad, med vändpunkt i Frebbenby, Hammarland på Åländska landsbygden. Banan har asfaltunderlag och är internationellt kontrollmätt.
http://www
Start och mål för samtliga tävlingar är Wiklöf Holding Arenan (Idrottsparken) i centrala Mariehamn, Ålands enda stad, med vändpunkt i Frebbenby, Hammarland på Åländska landsbygden. Banan har asfaltunderlag och är internationellt kontrollmätt.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 13:32Ett härligt lopp. Bersade med 7 (!) minuter i höstas på halvmaran. Inte den mest inspirerande bansträckningen kanske, men en snabb bana är det.
Ett härligt lopp. Bersade med 7 (!) minuter i höstas på halvmaran. Inte den mest inspirerande bansträckningen kanske, men en snabb bana är det.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 14:14Jag håller med. Det är ett välarrangerat lopp på en snabb bana om vädret är snällt. Det är lite dåligt med publikstöd förutom vid stadion och vid vändpunkten.
Jag håller med. Det är ett välarrangerat lopp på en snabb bana om vädret är snällt. Det är lite dåligt med publikstöd förutom vid stadion och vid vändpunkten.
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 21:20Loppet och boendet klart 🙂
...men hur köper man billigaste båtresan tor Sth?
Loppet och boendet klart 🙂
...men hur köper man billigaste båtresan tor Sth?
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 21:31Som anställd åker du gratis och får betalt.
Som anställd åker du gratis och får betalt.
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 22:25Bernt, billigaste och (i mitt tycke bästa) sättet är att ta Eckerölinjen över från Grisslehamn, alternativt ta Rosella från Kapellskär. Antingen ta med egen bil över eller ta buss från Cityterminalen. Jag är ålänning och åker alltid själv över med Eckeröl
Bernt, billigaste och (i mitt tycke bästa) sättet är att ta Eckerölinjen över från Grisslehamn, alternativt ta Rosella från Kapellskär. Antingen ta med egen bil över eller ta buss från Cityterminalen. Jag är ålänning och åker alltid själv över med Eckeröl
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 22:36Sljer inte Eckerölinjen o Viking paket med resa+hotell+anmavg till maran i år?
Sljer inte Eckerölinjen o Viking paket med resa+hotell+anmavg till maran i år?
Quote from Funbeat user on 30 August 2012, 23:24Tack Camilla, ska kolla längre fram, kanske dyker upp några erbjudanden. (och helst åker jag med båt direkt till Stockholm för jag har gångavstånd, 2k, hem från Vikingterminalen)
Hittar inga Micke, närmast jag kom var en "Må-bra-helg" - rätt rubrik, tyck
Tack Camilla, ska kolla längre fram, kanske dyker upp några erbjudanden. (och helst åker jag med båt direkt till Stockholm för jag har gångavstånd, 2k, hem från Vikingterminalen)
Hittar inga Micke, närmast jag kom var en "Må-bra-helg" - rätt rubrik, tyck
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 09:24Jo det finns paket för 750, båt och hotell. Jag har bokat.
Jo det finns paket för 750, båt och hotell. Jag har bokat.
Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 13:21Var och hur?
/intresserad
Var och hur?
/intresserad