Quote from Funbeat user on 1 September 2012, 19:09+1
+1
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 09:35Det är ett erbjudande från viking line, men jag har bokat det genom Marathonguiderna. Ingår båtresa med frukost, en övernattning på Alandia hotell (tror frukost ingår), båtresa tillbaka och då har vi en hytt tillsammans som vi kan duscha i och förvara vår
Det är ett erbjudande från viking line, men jag har bokat det genom Marathonguiderna. Ingår båtresa med frukost, en övernattning på Alandia hotell (tror frukost ingår), båtresa tillbaka och då har vi en hytt tillsammans som vi kan duscha i och förvara vår
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 11:51Kan man hoppas på medvind hela vägen?
Kan man hoppas på medvind hela vägen?
Quote from Jonny Persson on 2 September 2012, 12:01Det kan man hoppas på men då krävs det en väldigt tvär och tajmad vindförändring vid vändpunkten! 🙂
Det kan man hoppas på men då krävs det en väldigt tvär och tajmad vindförändring vid vändpunkten! 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 12:38Det här med att duscha tillsammans låter spännande. Jag ska genast undersöka möjligheterna......
Det här med att duscha tillsammans låter spännande. Jag ska genast undersöka möjligheterna......
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 12:38Mats, du kan väl springa bakom mig, det blir väl något sorts vakuum som du kan åka med i.
Mats, du kan väl springa bakom mig, det blir väl något sorts vakuum som du kan åka med i.
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 12:44Nu börjar det likna något...duschsällskap och någon som springer efter mig i 21 km.
Nu börjar det likna något...duschsällskap och någon som springer efter mig i 21 km.
Quote from Funbeat user on 2 September 2012, 18:35Bokat och anmält. Viking Line från Kappelskär med bussanslutning och övernattning på Savoy. 1295:- för två personer. Nu är det bara formen som fattas.
Bokat och anmält. Viking Line från Kappelskär med bussanslutning och övernattning på Savoy. 1295:- för två personer. Nu är det bara formen som fattas.
Quote from Funbeat user on 3 September 2012, 11:07Tror de har paket, prova att ringa 🙂
Tror de har paket, prova att ringa 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2012, 18:25Ni som väntat med att anmäla er bör tänka på att de höjer startavgiften från och med söndag!
T.o.m. 15 september - 40 €
16 september - 20 oktober - 50 €
21 oktober - 25 oktober - 60 €
Ni som väntat med att anmäla er bör tänka på att de höjer startavgiften från och med söndag!
T.o.m. 15 september - 40 €
16 september - 20 oktober - 50 €
21 oktober - 25 oktober - 60 €