Quote from Guest on 31 July 2007, 22:00Tränar på för fullt för att vara i så bra form som möjligt inför den tänkta debuten på halvamardistansen på Göteborgsvarvet 2008. Men det känns så långt borta och det KLIAR i benen att få prova på distansen på nån tävling redan i höst. Tyvärr har jag lite
Tränar på för fullt för att vara i så bra form som möjligt inför den tänkta debuten på halvamardistansen på Göteborgsvarvet 2008. Men det känns så långt borta och det KLIAR i benen att få prova på distansen på nån tävling redan i höst. Tyvärr har jag lite
Quote from Torbjörn Ohlsson on 31 July 2007, 22:10Ingen fara, spring Åland du bara. Jag löpte 2006 och var knappast enda motionären. Det fanns de som sprang närmare 6 timmar, vill jag minnas. Det finns skitbra paket att köpa där du får hotell, middag, båtresa och startavgift i ett. Dessutom är det trevli
Ingen fara, spring Åland du bara. Jag löpte 2006 och var knappast enda motionären. Det fanns de som sprang närmare 6 timmar, vill jag minnas. Det finns skitbra paket att köpa där du får hotell, middag, båtresa och startavgift i ett. Dessutom är det trevli
Quote from Viktor Wrede on 1 August 2007, 08:28Vad är det du säger? Snö?!? Det är klart...det är ju i slutet av oktober...låter iallafall bra att jag skulle kunna hinna komma i mål på halvmaran innan funktionärerna ska hem...får börja "operation-övertala-han-där-hemma" om att det vore JÄTTEKUL att de
Vad är det du säger? Snö?!? Det är klart...det är ju i slutet av oktober...låter iallafall bra att jag skulle kunna hinna komma i mål på halvmaran innan funktionärerna ska hem...får börja "operation-övertala-han-där-hemma" om att det vore JÄTTEKUL att de
Quote from Funbeat user on 1 August 2007, 09:46Låter ju lite intressant faktist... Åland är ju fint, jobbade där en sommar. Ska prova springa S:t Eriks loppet först. Sen kollar jag om jag vill mer efteråt.
Låter ju lite intressant faktist... Åland är ju fint, jobbade där en sommar. Ska prova springa S:t Eriks loppet först. Sen kollar jag om jag vill mer efteråt.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 1 August 2007, 19:49Ja 2.15-2.20 fixar du på halvmaran. Kör lite längre pass när du tränar, gärna något som faktiskt är 2,1 mil, då kan du ju "känna efter" hur det känns. Den sträckan är ju inte dirkt mördande för benen... Som sagt 55 på milen, lugna ner tempot och kör 6.20
Ja 2.15-2.20 fixar du på halvmaran. Kör lite längre pass när du tränar, gärna något som faktiskt är 2,1 mil, då kan du ju "känna efter" hur det känns. Den sträckan är ju inte dirkt mördande för benen... Som sagt 55 på milen, lugna ner tempot och kör 6.20