Quote from Funbeat user on 3 August 2015, 12:56Ser fram emot en lösning....
Ser fram emot en lösning....
Quote from Funbeat user on 12 August 2015, 22:26Olle! Hur går det..?
Olle! Hur går det..?
Quote from Funbeat user on 21 August 2015, 00:03Uppdaterade appen då nyversion kom som skulle lösa problemet.. Inte då!
Nu säger varken Malin eller den engelska killen inte ens "Lycka till, kör hårt" i början!!Uselt!
(t-)
Uppdaterade appen då nyversion kom som skulle lösa problemet.. Inte då!
Nu säger varken Malin eller den engelska killen inte ens "Lycka till, kör hårt" i början!!
Uselt!
(t-)
Quote from Funbeat user on 25 August 2015, 01:01Är det bara jag som har fortsatta och samma problem trots uppdaterad app?
Är det bara jag som har fortsatta och samma problem trots uppdaterad app?
Quote from Funbeat user on 27 August 2015, 20:10Per: Vilken iPhone har du och vilken version av iOS har du?
Per: Vilken iPhone har du och vilken version av iOS har du?
Quote from Funbeat user on 27 August 2015, 20:27Per: Vilken iPhone har du och vilken version av iOS har du?
Per: Vilken iPhone har du och vilken version av iOS har du?
Quote from Funbeat user on 28 August 2015, 13:15Hej!
Jag har också problem med Malin och saknar henne.
Jag har en Iphone 5S IOS 8.4.1.
Hälsningar Suz
Hej!
Jag har också problem med Malin och saknar henne.
Jag har en Iphone 5S IOS 8.4.1.
Hälsningar Suz
Quote from Funbeat user on 31 August 2015, 10:45Problem här också.
Iphone 6 med IOS 8.1.3.
Problem här också.
Iphone 6 med IOS 8.1.3.
Quote from Funbeat user on 31 August 2015, 19:49I fredags hittade vi felet och har skickat en uppdatering till Apple. Antagligen har de godkänt uppdateringen tidigt i nästa vecka.
Tack för att ni hojtade till!
I fredags hittade vi felet och har skickat en uppdatering till Apple. Antagligen har de godkänt uppdateringen tidigt i nästa vecka.
Tack för att ni hojtade till!
Quote from Funbeat user on 13 September 2015, 12:27sista fixen löste problemet nästan, tack för det! Fortfarande irriterande att Funbeat stoppar uppspelningen när man startar passet, nog med pill ändå att komma iväg.
sista fixen löste problemet nästan, tack för det! Fortfarande irriterande att Funbeat stoppar uppspelningen när man startar passet, nog med pill ändå att komma iväg.