Quote from Guest on 11 January 2009, 17:26Till att börja med, finns det en tråd med svar på denna frågan så ber jag om ursäkt för ny tråd, men jag stirrade mig blind på listan som finns.
Varje gång jag försöker uppdatera någonting i "Min profil" så måste jag göra om alla gamla inställningar, hur
Till att börja med, finns det en tråd med svar på denna frågan så ber jag om ursäkt för ny tråd, men jag stirrade mig blind på listan som finns.
Varje gång jag försöker uppdatera någonting i "Min profil" så måste jag göra om alla gamla inställningar, hur
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 17:36Det är nog nåt hos dig som strular. Man kan prova en annan dator med en annan uppkoppling...
Det är nog nåt hos dig som strular. Man kan prova en annan dator med en annan uppkoppling...
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 18:43Hum ok, problemet är att det är på flera olika datorer och uppkopplingar. :S Jag tror det händer både i explorer och firefox
Hum ok, problemet är att det är på flera olika datorer och uppkopplingar. :S Jag tror det händer både i explorer och firefox
Quote from Camilla Höög on 11 January 2009, 21:07Om du gör en ändring under "Min profil" så försvinner alltså de andra inställningarna?
Hur kan du då någonsin få in några inställningar för så fort du ändrar en sak så försvinner det andra?När du sparar, hamnar du då på sidan "Min profil" eller på sidan
Om du gör en ändring under "Min profil" så försvinner alltså de andra inställningarna?
Hur kan du då någonsin få in några inställningar för så fort du ändrar en sak så försvinner det andra?
När du sparar, hamnar du då på sidan "Min profil" eller på sidan
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 21:08Klicka på "Spara"?
Klicka på "Spara"?
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 22:04Se till att INTE ha något av lösenordsfälten ifyllda, så fungerar det bättre. Dessa ska man tydligen bara fylla i när man vill byta lösenord, och det ena av de två tycks lätt bli automatiskt ifyllda av vissa webläsare, men då det andra är blankt, kommer i
Se till att INTE ha något av lösenordsfälten ifyllda, så fungerar det bättre. Dessa ska man tydligen bara fylla i när man vill byta lösenord, och det ena av de två tycks lätt bli automatiskt ifyllda av vissa webläsare, men då det andra är blankt, kommer i
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 07:25Anders, jag måste göra om alla inställningarna som görs i "min profil" sådant som jag vill ha hemligt mm.
David, sparaknappen och jag har blivit bästa vänner vid det här laget
Mikael, jag rör inte lösenordsfältet, har aldrig sett någon anledning att fy
Anders, jag måste göra om alla inställningarna som görs i "min profil" sådant som jag vill ha hemligt mm.
David, sparaknappen och jag har blivit bästa vänner vid det här laget
Mikael, jag rör inte lösenordsfältet, har aldrig sett någon anledning att fy
Quote from Elias Engqvist on 12 January 2009, 07:31nä, du kanske inte rör lösenordsfälten men datorn kan fylla i det ena. Sudda ut det så att båda är tomma så dukar det att spara!
nä, du kanske inte rör lösenordsfälten men datorn kan fylla i det ena. Sudda ut det så att båda är tomma så dukar det att spara!
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 07:34Båda är alltid tomma, hade det varit ifyllt så hade jag funderat på det redan egentligen :S
Båda är alltid tomma, hade det varit ifyllt så hade jag funderat på det redan egentligen :S
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 07:38Jag kom på det att om det är denna versionen av firefox som är problemet så kan jag skriva upp vilken jag hade. Efter ett litet äventyr och några svordomar så kom jag på vart det låg, men då så kom jag på att jag aldrig lärt mig vilken del av texten som v
Jag kom på det att om det är denna versionen av firefox som är problemet så kan jag skriva upp vilken jag hade. Efter ett litet äventyr och några svordomar så kom jag på vart det låg, men då så kom jag på att jag aldrig lärt mig vilken del av texten som v