Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 07:42christer, nej det har jag ju inte gjort, men problemet är inte när jag har sparat, problemet är varje jag jag klickar på "min profil" när jag kommer in där så är alla inställningarna nollställda, de ändras inte på mitt konto om jag inte trycker på spara.
christer, nej det har jag ju inte gjort, men problemet är inte när jag har sparat, problemet är varje jag jag klickar på "min profil" när jag kommer in där så är alla inställningarna nollställda, de ändras inte på mitt konto om jag inte trycker på spara.
Quote from Camilla Höög on 12 January 2009, 08:04Nu ser jag att du matat in ett motto. Så om du går in på "Min profil" så är det fältet tomt?
Det låter jättemysko och som något för Olle.
Nu ser jag att du matat in ett motto. Så om du går in på "Min profil" så är det fältet tomt?
Det låter jättemysko och som något för Olle.
Quote from Elias Engqvist on 12 January 2009, 08:31Sofia: Mitt förslag är att du gör det!
Sofia: Mitt förslag är att du gör det!
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 09:41Om jag går in till "Min profil", ändrar något i den, och klickar "Spara inställningar", kommer bilden ladda om, visa sidan från dess topp, inklusive de ändringar jag just gjort. Allt ser jättebra ut.
Dock kommer inget av det jag just ändrat fastnat!
Rul
Om jag går in till "Min profil", ändrar något i den, och klickar "Spara inställningar", kommer bilden ladda om, visa sidan från dess topp, inklusive de ändringar jag just gjort. Allt ser jättebra ut.
Dock kommer inget av det jag just ändrat fastnat!
Rul
Quote from Camilla Höög on 12 January 2009, 09:44Mikael, det är webbläsaren som fyller i lösenordet och inte något som Funbeat (Olle) skapat.
Enklaste sättet för Olle att komma runt det är att dela upp "Min profil" lite så att lösenordsändringen ligger i en separat del med en egen knapp.
Mikael, det är webbläsaren som fyller i lösenordet och inte något som Funbeat (Olle) skapat.
Enklaste sättet för Olle att komma runt det är att dela upp "Min profil" lite så att lösenordsändringen ligger i en separat del med en egen knapp.
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 10:03Anders, naturligtvis är det webläsarens fel, men för de som inte är lika hårda som oss och kör telnet som klient mot Funbeat, är en webläsare ett rätt trevligt användargränssnitt faktiskt. Klar feature att support det, imho.
Anders, naturligtvis är det webläsarens fel, men för de som inte är lika hårda som oss och kör telnet som klient mot Funbeat, är en webläsare ett rätt trevligt användargränssnitt faktiskt. Klar feature att support det, imho.
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 12:13Christer: Jag ska försöka att inte vara så bestämd om att jag har rätt från och med nu. Jag gick upp till lösenordet och tittade lite extra istället för att bläddra förbi. Och det visade sig att jag klantat mig och missat det varje gång jag skulle uppdate
Christer: Jag ska försöka att inte vara så bestämd om att jag har rätt från och med nu. Jag gick upp till lösenordet och tittade lite extra istället för att bläddra förbi. Och det visade sig att jag klantat mig och missat det varje gång jag skulle uppdate
Quote from Elias Engqvist on 12 January 2009, 12:15Jag var rätt säker på det - kul att jag hade rätt - för din skull!
(Jag har själv gjort samma misstag så jag vet hur lätt det är)
Jag var rätt säker på det - kul att jag hade rätt - för din skull!
(Jag har själv gjort samma misstag så jag vet hur lätt det är)
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 12:18Haha skönt att höra det iaf. Tack ännu en gång ^;^
Haha skönt att höra det iaf. Tack ännu en gång ^;^
Quote from Camilla Höög on 12 January 2009, 12:42Därav min fråga ovan:
"När du sparar, hamnar du då på sidan "Min profil" eller på sidan "Min träning"?"
Om det går rätt så hamnar du på "Min träning" och om det går fel så hamnar du på "Min profil".
Därav min fråga ovan:
"När du sparar, hamnar du då på sidan "Min profil" eller på sidan "Min träning"?"
Om det går rätt så hamnar du på "Min träning" och om det går fel så hamnar du på "Min profil".