Quote from Guest on 3 January 2012, 08:42Sedan någon vecka tillbaka har jag ett knäveck - eller rättare sagt - det är som om någon sena, som löper längs inre delen av knävecket, ömmar. Dock inte vid gång eller löpning utan i vissa positioner; sittande på stol, vid cykling.
Har försökt behandla
Sedan någon vecka tillbaka har jag ett knäveck - eller rättare sagt - det är som om någon sena, som löper längs inre delen av knävecket, ömmar. Dock inte vid gång eller löpning utan i vissa positioner; sittande på stol, vid cykling.
Har försökt behandla
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 08:52Händer mig också med jämna mellanrum och brukar gå över av sig själv efter någon vecka.
Händer mig också med jämna mellanrum och brukar gå över av sig själv efter någon vecka.
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 12:01Hände mig något liknande i somras. Kategoriserade det som överansträngning, och det försvann efter en dryg vecka (med lättare träning).
Hände mig något liknande i somras. Kategoriserade det som överansträngning, och det försvann efter en dryg vecka (med lättare träning).
Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 13:21Tack - det låter hoppfullt... 🙂
Tack - det låter hoppfullt... 🙂