Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Säg att jag lägger in fyra olika typers träning under en dag. Om jag vill ha dem i viss ordning (jup, så som de genomfördes), skulle det kunna gå ¨på ngt sätt?
Man kanske lägger in vissa pass i förväg och sedan körde man morgonpass den dagen och vill ha d

Ta en kopia av passet som skall flyttas ner på sidan.
Spara
Radera orginalet.

Tjohoo, tack vare dig har jag hittat "kopiera-knappen"! Min lycka är gjord!! (t+)

Ett förbättringsförslag skulle ju annars vara att man kunde välja tidpunkt när passet startade.

har tidigare bett om att det man lägger in i kalendern ska hamna på platsen man lägger in det oavsett om man kopierar eller lägger till det, jag vill ha det som läggs in sist sist på dagen. som det är nu kan det hamna lite var som helst. det här stör mej

Jag har också efterfrågat en bättre ordning på hur passen läggs in. Eller iaf få en förklaring till hur de hamnar så jag själv kan styra över det. Som det verkar nu ser jag ingen logik i det.

Snälla snälla snälla vill verkligen ett allt hamnar i den ordning man lägger in det, det stör mej så grymt mycket som det är nu! Det är ju jul.... snälla fixa??

Vadå?

är det inte alltid så att passen hamnar i den ordning de läggs in?

Det undrar jag med. Det gör de för mig iaf.
(Och det är det som jag hade velat egentligen. Att man kan välja tid alt "dra" dem rätt)

Ofta har man ju pass inplanerade sen länge, iaf om man följer ett program (eget eller lånat), och så kanske man gör yoga på morgonen innan den planerade löpturen. Och reggar samma dag. Det är då problemen uppstår för mig.

12