Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 15:51har man lagt in grejer i förväg sen länge och sen lägger på något nytt kan det hamna lite vart som helst.. och väldigt sällan sist på dagen där man vill ha det.. även om man kopierar från andra dagar så kan det hamna lite hur som helst.
har man lagt in grejer i förväg sen länge och sen lägger på något nytt kan det hamna lite vart som helst.. och väldigt sällan sist på dagen där man vill ha det.. även om man kopierar från andra dagar så kan det hamna lite hur som helst.
Quote from Funbeat user on 27 December 2008, 18:46Verkar vara något knas för vissa....
För mig hamnar alltid sista reggade pass sist på dagen..vill jag flytta ett pass som jag kanske har planerat sedan tidigare så är det bara att, som Lars skrev, kopiera, spara och radera orginalet....:-)
Verkar vara något knas för vissa....
För mig hamnar alltid sista reggade pass sist på dagen..vill jag flytta ett pass som jag kanske har planerat sedan tidigare så är det bara att, som Lars skrev, kopiera, spara och radera orginalet....:-)
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 22:01Jag har det ungefär som Mika beskriver det och det har stört mig så att jag nu struntar i att lägga in planerad träning utan har det i den form det kommer från min eminenta sjukgymnast.
Att kopiera och radera är en workaround som innebär mer tid vid tang
Jag har det ungefär som Mika beskriver det och det har stört mig så att jag nu struntar i att lägga in planerad träning utan har det i den form det kommer från min eminenta sjukgymnast.
Att kopiera och radera är en workaround som innebär mer tid vid tang
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 08:00jag har irriterat mej som fan på detta senaste två dagarna då jag har typ 4 grejer planerat sen länge, och sen lägger till en promenad då får jag den efter det andra fast jag gör det först, skit samma lät den sitta där för jag orkade inte bry mej.
Igår ä
jag har irriterat mej som fan på detta senaste två dagarna då jag har typ 4 grejer planerat sen länge, och sen lägger till en promenad då får jag den efter det andra fast jag gör det först, skit samma lät den sitta där för jag orkade inte bry mej.
Igår ä
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 09:36Johanna ffs. Om den här sajten inte gör det du vill så designa/bygg en egen!
Du har gnällt om samma grejer 10+ ggr senaste 2 veckorna i olika trådar. Det räcker med 2 ggr.Personligen så älskar jag funktionaliteten och servicen här. Bättre än dom betalsa
Johanna ffs. Om den här sajten inte gör det du vill så designa/bygg en egen!
Du har gnällt om samma grejer 10+ ggr senaste 2 veckorna i olika trådar. Det räcker med 2 ggr.
Personligen så älskar jag funktionaliteten och servicen här. Bättre än dom betalsa
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 11:51Håller med Uffe: det är helt okey att framföra förbättringsförslag - jag förmodar att den fantastiska site funbeat idag är beror på användarnas feedback och Olles förmåga att försöka tillgodose dessa.
Men Johannas tonfall!?!
Som det var en mänsklig rätt
Håller med Uffe: det är helt okey att framföra förbättringsförslag - jag förmodar att den fantastiska site funbeat idag är beror på användarnas feedback och Olles förmåga att försöka tillgodose dessa.
Men Johannas tonfall!?!
Som det var en mänsklig rätt
Quote from Funbeat user on 31 December 2008, 15:50Johanna, tips: Försök att slappna av lite, utan att bry dig om så mycket hur det ser ut. Jag störde mig också på det ett tag, men nu har jag lärt mig att inte bry mig, är det verkligen viktig att se i vilken ordning du har gjort saker uunder en dag? Är de
Johanna, tips: Försök att slappna av lite, utan att bry dig om så mycket hur det ser ut. Jag störde mig också på det ett tag, men nu har jag lärt mig att inte bry mig, är det verkligen viktig att se i vilken ordning du har gjort saker uunder en dag? Är de
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 15:09Passen verkar ligga i den ordning som de läggs in, så långt är jag med. Men om jag har två pass inplanerade på samma dag och klickar på "visa mig" så får jag upp det sista inplanerade passet den dagen först. Inget stort problem, men jag undrar hur det kom
Passen verkar ligga i den ordning som de läggs in, så långt är jag med. Men om jag har två pass inplanerade på samma dag och klickar på "visa mig" så får jag upp det sista inplanerade passet den dagen först. Inget stort problem, men jag undrar hur det kom
Quote from Camilla Höög on 19 February 2009, 16:09Det verkar inte finnas någon riktig logik kring det där utan det är nog bara att sorteringen är på det sättet för den funktionen.
Det logiska borde vara att sortera fallande på datum.
Det verkar inte finnas någon riktig logik kring det där utan det är nog bara att sorteringen är på det sättet för den funktionen.
Det logiska borde vara att sortera fallande på datum.