Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tjena,

Jag har en Garmin 220 som är en löparklocka, vilket gör att alla pass jag gör automatiskt blir löpning i Garmin Connect och när de då synkas över till funbeat (vilket fungerar super bra) blir även där alla pass löpning.

Om jag gör en ändring i Ga

Som jag förstått det hämtar Funbeat samma fil som synkas upp till Garmin Connect. De korrigeringar du gör på Garmin Connect följer således inte med till Funbeat.

Helt rätt.

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1429143&PageNumber=6&ScrollTo=1441782

Tack!

Samma problem. Svinjobbigt att sitta och ändra varenda (nåja, alla utan löppassen, dvs. 3/4 i mitt fall) på tre olika sajter (garmin connect, strava och här). Kanske får ta det då klockan var billig, men ändå... Säg gärna till om du kommit runt problemet

Nu är jag på resa och kan inte kolla exakt men om samma pass ska över till flera siter kan det löna dig att göra så här:
Exportera passet från garmin connect till en tcx-fil. Editera den filen med en texteditor. I början nånstans (det är här jag inte kan

Jag har löst problemet genom att uppgradera till en forerunner 920xt, kan starkt rekommendera den. Otroligt avancerad och fungerar utmärkt!