Quote from Guest on 25 May 2012, 10:55Går det att ändra inställningen för vilka som kan se ens rundor så att man inte måste komma ihåg att göra dem privata varje gång? Annars önskar jag mig den funktionen:-)
Går det att ändra inställningen för vilka som kan se ens rundor så att man inte måste komma ihåg att göra dem privata varje gång? Annars önskar jag mig den funktionen:-)
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 11:05+1 !
+1 !
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 12:01Om du menar att du vill kunna bestämma separat hur du visar dina träningspass resp dina rundor så tycker jag det är en bra idé.
Om du menar att du vill kunna bestämma separat hur du visar dina träningspass resp dina rundor så tycker jag det är en bra idé.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 12:29Njaeeee... tror Malin menar i kartritningsfunktionen. Där är default "visa för alla".
Jag skulle vilja att mitt val koms ihåg till nästa gång.
Njaeeee... tror Malin menar i kartritningsfunktionen. Där är default "visa för alla".
Jag skulle vilja att mitt val koms ihåg till nästa gång.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 13:08+1 på den. Ofta vill man ju inte visa för den äkta maken/makan var man ränt runt nånstans.
+1 på den. Ofta vill man ju inte visa för den äkta maken/makan var man ränt runt nånstans.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 13:12Precis! När jag laddar upp från min Garmin får jag ju med kartan och allt som oftast så glömmer jag ändra så att den blir privat. Det hade varit kanon om valet från föregående gång ligger kvar som default alternativt att jag kan välja det under "vad andra
Precis! När jag laddar upp från min Garmin får jag ju med kartan och allt som oftast så glömmer jag ändra så att den blir privat. Det hade varit kanon om valet från föregående gång ligger kvar som default alternativt att jag kan välja det under "vad andra
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 21:21Då förstod jag dig rätt Malin. Låter som ett ypperligt förslag.
Då förstod jag dig rätt Malin. Låter som ett ypperligt förslag.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 22:20Jag undrar vad det är så farligt med att rundan visas för alla. Jag tycker denna funktion är helt hopplös att använda. Jag har testat och kan inte ens hitta mina egna (om jag inte tittar på funktionen mina rundor). Det är bara en massa blå glober på karta
Jag undrar vad det är så farligt med att rundan visas för alla. Jag tycker denna funktion är helt hopplös att använda. Jag har testat och kan inte ens hitta mina egna (om jag inte tittar på funktionen mina rundor). Det är bara en massa blå glober på karta
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 22:45@Anders: "Jag undrar vad det är så farligt med att rundan visas för alla."
Alla kanske inte vill visa var de bor vilket i praktiken kan bli fallet om man visar upp sina rundor eftersom många börjar och slutar sina rundor hemma.
@Anders: "Jag undrar vad det är så farligt med att rundan visas för alla."
Alla kanske inte vill visa var de bor vilket i praktiken kan bli fallet om man visar upp sina rundor eftersom många börjar och slutar sina rundor hemma.
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 23:00Förstår det i och för sig, men vad jag menade var att jag tycker det är svårt att hitta en runda. Eller är det något jag missat? Kan man söka på en person?
När jag kollar på "Rundor" finns tre input, träningsform, "i närheten av" och sträcka. Matar jag in
Förstår det i och för sig, men vad jag menade var att jag tycker det är svårt att hitta en runda. Eller är det något jag missat? Kan man söka på en person?
När jag kollar på "Rundor" finns tre input, träningsform, "i närheten av" och sträcka. Matar jag in