Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Från och med nu så räknar målfunktionen inte med planerad träning. Det gäller oavsett om den är i framtiden eller om dagen passerat och du ännu inte har tagit ställning till om träningspasset utfördes eller inte.

Träna gott!

Görbra ju! Det är så himla gott att vara på en site som hela tiden förbättras! Småsaker eller stora saker spelar inte så stor roll bara vetskapen om att någon sitter och envist utvecklar vidare!

🙂 🙂 🙂 🙂

Betyder det, att om jag skickar upp en hel månads planerad träning, så kommer det att bli 'påminnelser' på dessa kommande aktiviteter, som ännu inte har inträffat?... och därefter så räknas dessa in i målet, efter att de har besvarats som 'utfört/icke

"Skriv första kommentaren!
Hittils har ingen kommenterat nyheten/artikeln. Bli först du!"

Det finns ju flera inlägg redan?!?
Mr Messerschmidt: Det heter "hittills"

Annars jättebra, då kan man lägga in längd på olika cykellopp i förväg t ex.

Haha! Jag ber om ursäkt för tryckfelsnisses framfart. Han har fått sig en rejäl utskällning. Så nu ska det vara rättat 🙂

Fixade den konstiga texten också.

Jag kan bara meddela, att jag får då inga påminnelser eller 'bubblor' på min planerade träning. Jag har skickat upp för en vecka, men inga frågor om utfört/icke utfört kommer upp? Varför inte? Jag vet att det har funkat förut...

Jag skulle uppskatta om det fanns ett snabbt sätt att få dagens/gårdagens datum i fältet vid upplägg av nytt mål.
(Startdatum)

Precis som det finns vid datumfältet när man lägger upp en ny träning.

I övrigt, bra!

🙂