Quote from Guest on 30 January 2012, 16:45är det någon som kan tipsa mig om bra hjul som passar oss som inte är små "fluglortar" 😉
behöver köpa nya hjul till racern men vet inte vad jag ska ha.
bra hjul som passar 80-90 kg.
är det någon som kan tipsa mig om bra hjul som passar oss som inte är små "fluglortar" 😉
behöver köpa nya hjul till racern men vet inte vad jag ska ha.
bra hjul som passar 80-90 kg.
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 16:55Pris?
Pris?
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 09:00alla prisklasser är intressanta!
fick tips om mavic ksyrium elite.
är det nåt som är värt att satsa på?
alla prisklasser är intressanta!
fick tips om mavic ksyrium elite.
är det nåt som är värt att satsa på?
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 10:47Är det för träning, pendling, motionslopp eller tävling? Eller någon kompromiss där emellan?
Vill du ha ett par riktigt starka hjul för träning och pendling bör dessa byggas upp runt riktiga kvalitets-komponenter och 32 ekrar, i varje fall bak där hjulen
Är det för träning, pendling, motionslopp eller tävling? Eller någon kompromiss där emellan?
Vill du ha ett par riktigt starka hjul för träning och pendling bör dessa byggas upp runt riktiga kvalitets-komponenter och 32 ekrar, i varje fall bak där hjulen
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 10:53Ksyrium Elite fungerar utmärkt om du inte ska försöka hitta någon duktig hjulbyggare. De växer inte på trä.
Ksyrium Elite fungerar utmärkt om du inte ska försöka hitta någon duktig hjulbyggare. De växer inte på trä.
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 11:05hjulen kommer att användas till mestadels träning, men även lite motionslopp.
det är ju en riktig djungel! 🙂
just nu lutar det åt att det blir ksyrium.ska försöka hitta ngn duktig byggare men det ser ut att vara ont om dom!
hjulen kommer att användas till mestadels träning, men även lite motionslopp.
det är ju en riktig djungel! 🙂
just nu lutar det åt att det blir ksyrium.
ska försöka hitta ngn duktig byggare men det ser ut att vara ont om dom!
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 11:21David: Är ksyrium elite-hjulen starkare än de ksyrium es (sl) som jag har kört med tidigare? De var bra men blev lite svajiga med tiden, har noterat att de använder olika ekrar på respektive modell.
Edit: handbyggda hjul kan också köpas till bra pris på
David: Är ksyrium elite-hjulen starkare än de ksyrium es (sl) som jag har kört med tidigare? De var bra men blev lite svajiga med tiden, har noterat att de använder olika ekrar på respektive modell.
Edit: handbyggda hjul kan också köpas till bra pris på
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 11:32Ja, de är starkare och används ofta av lite tyngre spurtare i veteranklasserna.
Ja, man kan köpa mycket på nätet och det går att bygga själv. Jag lämnar bort alla hjul till de som är bra på spänna upp hjulen.
Ja, de är starkare och används ofta av lite tyngre spurtare i veteranklasserna.
Ja, man kan köpa mycket på nätet och det går att bygga själv. Jag lämnar bort alla hjul till de som är bra på spänna upp hjulen.
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 15:16Varför välja Mavic Ksyrium Elite . Enligt tidningen tours tester (http://www.tour-qtr.com/epaper_4_2011) sida 93 o 94 är Mavic Cosmic Elite både bättre och billigare.
Varför välja Mavic Ksyrium Elite . Enligt tidningen tours tester (http://www.tour-qtr.com/epaper_4_2011) sida 93 o 94 är Mavic Cosmic Elite både bättre och billigare.
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 15:40Ja, förklara det.
Ja, förklara det.