Quote from Lena O on 20 June 2011, 21:44Prova eltejp runt ventilen fram och bak.
Knäppet kan komma från gänget på ventilen som gnida på fälgen.Testa genom att ställ hjulet med ventilen längst ner, håll i sadeln och styret och tryck ner på pedalen (som pekar rakt ner) så mycket du orkar. Gör o
Prova eltejp runt ventilen fram och bak.
Knäppet kan komma från gänget på ventilen som gnida på fälgen.
Testa genom att ställ hjulet med ventilen längst ner, håll i sadeln och styret och tryck ner på pedalen (som pekar rakt ner) så mycket du orkar. Gör o
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 21:44Petter: har ju tänkt i dina banor. Det känns som att när kedjan sträcks så knakar det.
Mitt förfarande med kedjan är som sagt:
- Frottéhandduk
- Olja en droppe på insidan av varje länk (Pedros wet lube)
- dra runt kedjan några varv
- torka av överflödig
Petter: har ju tänkt i dina banor. Det känns som att när kedjan sträcks så knakar det.
Mitt förfarande med kedjan är som sagt:
- Frottéhandduk
- Olja en droppe på insidan av varje länk (Pedros wet lube)
- dra runt kedjan några varv
- torka av överflödig
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 21:45Gazzah: Har provat det också, men det verkar inte vara problemet.
Gazzah: Har provat det också, men det verkar inte vara problemet.
Quote from Lena O on 20 June 2011, 21:50Dags att besöka sjukgymnasten kanske 😉
Dags att besöka sjukgymnasten kanske 😉
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 21:55Jag skulle ha tagit den där massagen i Karlsborg... Jag var alldeles för inne på att hålla tidschemat. 🙂
Jag skulle ha tagit den där massagen i Karlsborg... Jag var alldeles för inne på att hålla tidschemat. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 20:40Kan vara så att fogen mellan vevaxel och vevarm håller på att släppa eller har en spricka. Hade detta problem på suginovevar på 80-talet.
Kan vara så att fogen mellan vevaxel och vevarm håller på att släppa eller har en spricka. Hade detta problem på suginovevar på 80-talet.
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 20:03Fick ge upp och lämna in cykeln till LBS. Påtalade allt jag försökt och nämnde brotschning som ett alternativ.
Han fräste kontaktytorna vid vevlagret. Samtidigt märkte han att en av de två skruvar som håller växelörat hade ett brott på sig. Så han bytte
Fick ge upp och lämna in cykeln till LBS. Påtalade allt jag försökt och nämnde brotschning som ett alternativ.
Han fräste kontaktytorna vid vevlagret. Samtidigt märkte han att en av de två skruvar som håller växelörat hade ett brott på sig. Så han bytte