Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELÄnnu en nykomling...
You need to log in to create posts and topics.

Jag åkte av igen före dig. Den gången hade vi jobbat hårt Robban, men kul var det. Jag tror att vi var lite för orutinerade och hade för bråttom att komma på igen. Vi skulle ha sansat oss lite och försökt köra ikapp när det blev lite lättåktare.

Ja men det var kul att lyckas komma i fatt men man skulle väga några kilo mindre så skulle det nog ha gått.
Har börjat träna lite hårdare men vikten måste jag få till. Då....:D

Äta mindre o träna mer adekvat för uppgiften!

Man kan också köpa en lättare cykel som kompensation för dagsformen.

Skall man påpeka när det dags för en nu tråd?

Jag vet faktiskt inte gränserna för när det uppnås men det borde vara någonstans här.

Oerhört intressanta grejer men vi kan kan kanske få någon att formulera en bra fråga?

Ny tråd?? Va.. jag har nål om du behöver 😀

Jag villminnas att vi hade en riktigt go runda när några brudar bogserade en del fram till depån :D:D:D

Måste säga.. va kul det är att singlarna lever igen 🙂

Silva. det var samma runda som när Robban och jag jagade ikapp klungan. När jag släppte så var jag så slut så jag knappt hade rullfart. Då kom Silva och Annika och bogserade fram mig ända till pannkaksdepån. Ett par mil var det nog. Ni kan ju själva tänka

Usch vilken dag det var.
Jag minns inte hur det gick den dagen. Men vad det gick när per kom i fatt och sa vi skulle försöka köra i fatt det var en välldigt lång nerförs backe minns jag.

Med hjälp av graviditeten är det ganska enkelt att köra fort utför om man väger en del. Till och med jag som väger 73 kg klarar 80 km/h utför på Hallandsåsen.

Problemet verkar vara att "pannkaksdepån" var så långt borta då ni kom dit utmärglade.

Har svårt att vara rolig. Särskillt om någon ska förstå det.

Men jag kan ju lägga in mina erfarenheter om hopprep. Vilket tydligen är ett underskattat träningsverktyg.

Efter 1,5 månad av konstant regn så slutade det plötsligt. Jag tänkte att nu var det

Bra Andreas du lär dig. Här på Funbeat är man aldrig OT så länge man snackar träning och i singelgruppen är det extra viktigt att skryta om sina träningsbravader.

Regn sa du. Hurrrrrvvvvaaaa. Sitter just och väntar på att Olle och Daniel ska dyka upp. De