Quote from ellen olsson on 16 October 2007, 18:39> Om vi summerar... Så rekomenderar ni att jag köper en butler?
Tja, att anställa en butler blir ju billigare nu med lägre sociala avgifter för "hushållsnära tjänster"... 😉
> Om vi summerar... Så rekomenderar ni att jag köper en butler?
Tja, att anställa en butler blir ju billigare nu med lägre sociala avgifter för "hushållsnära tjänster"... 😉
Quote from Emma Sjöberg on 16 October 2007, 20:22Äre budgivning snart eller? :D:D:D:D:D
Den här buttlern får lite extrapoäng om han kan meka... har lite trubbel med bilen och ska besiktiga nästa vecka... (L)(L)
Åh nää.. det är inte PMS :D:D
Äre budgivning snart eller? :D:D:D:D:D
Den här buttlern får lite extrapoäng om han kan meka... har lite trubbel med bilen och ska besiktiga nästa vecka... (L)(L)
Åh nää.. det är inte PMS :D:D
Quote from Funbeat user on 16 October 2007, 21:09Har du hittat en "sajt" där vi kan shoppa
butlers??
Meddela då....:D
behöver oxå en som kan meka med bilen!!!
Har du hittat en "sajt" där vi kan shoppa
butlers??
Meddela då....:D
behöver oxå en som kan meka med bilen!!!
Quote from Funbeat user on 16 October 2007, 21:45Märkligt hur alla killar helt plötsligt håller sig borta från diskussionen...?
Dom kanske är rädda för att bli uppköpya av er eller ...??!! 😀
Märkligt hur alla killar helt plötsligt håller sig borta från diskussionen...?
Dom kanske är rädda för att bli uppköpya av er eller ...??!! 😀
Quote from Emma Sjöberg on 16 October 2007, 21:46självklart
www.cyklissorpåfunbeatletarhändigabuttlers.NU
självklart
Quote from Emma Sjöberg on 16 October 2007, 21:47He he.. Vi liter på Dej Jonas :D:D
He he.. Vi liter på Dej Jonas :D:D
Quote from Funbeat user on 16 October 2007, 21:57Som sagt tjejer, ni kan upphandla tjänsten rent formellt eller säga toodlidoo, bjuda på lite middag och sedan har ni nog lindat en pojkvänn...Jag menar butler runt er finger !!!
Inte för att jag själv har blivit lurad så men jag har ju en "kompis som bli
Som sagt tjejer, ni kan upphandla tjänsten rent formellt eller säga toodlidoo, bjuda på lite middag och sedan har ni nog lindat en pojkvänn...Jag menar butler runt er finger !!!
Inte för att jag själv har blivit lurad så men jag har ju en "kompis som bli
Quote from ellen olsson on 16 October 2007, 23:00Jag tvivlar på att någon av er har råd med mig som butler... 😉
Jag tvivlar på att någon av er har råd med mig som butler... 😉
Quote from Funbeat user on 17 October 2007, 01:30sa du buttler? 🙂
sa du buttler? 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 17 October 2007, 08:24Nä du Fredrik är nog lite för dyr idrift för mej... hur många cyklar/skidor sa du du hade?? (H:) Kanske om vi är lika stora/små så jag kan låna?? 😉
Sa vi buttler?? Är du intresserad??
Åre så man gör Jonas.. hmm..
Nä du Fredrik är nog lite för dyr idrift för mej... hur många cyklar/skidor sa du du hade?? (H:) Kanske om vi är lika stora/små så jag kan låna?? 😉
Sa vi buttler?? Är du intresserad??
Åre så man gör Jonas.. hmm..