Quote from Guest on 21 July 2012, 11:24http://thestar.com.my/sports/story.asp?file=%2F2012%2F7%2F21%2Fsports%2F2012-07-20T161751Z_1_BRE86J0ZH_RTROPTT_0_UK-OLY-ATHL-MULLERA&sec=sports
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 11:34http://sport.iafrica.com/others/806966.html
Ännu en med punktering.
Vilket betyder att brorsan som fick sin seger i touren tilldelad efter att Contador åkte dit för doping förmodligen också varit eller är dopad ,men klarat sig från att åka dit.
http://sport.iafrica.com/others/806966.html
Ännu en med punktering.
Vilket betyder att brorsan som fick sin seger i touren tilldelad efter att Contador åkte dit för doping förmodligen också varit eller är dopad ,men klarat sig från att åka dit.
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 11:44Är det Sanna du menar?
Är det Sanna du menar?
Quote from Ulrika Ekelund on 21 July 2012, 12:07Jaha Jörgen, men nu är det en förmodat nedskitad spansk löpare som diskuteras här.
Man kan ändå aldrig rättfärdiga en felaktig handling med en annan felaktig handling.Ämnet: Intressant med tuffare tag i Spanien. Undrar vad effekterna av denna tuffare at
Jaha Jörgen, men nu är det en förmodat nedskitad spansk löpare som diskuteras här.
Man kan ändå aldrig rättfärdiga en felaktig handling med en annan felaktig handling.
Ämnet: Intressant med tuffare tag i Spanien. Undrar vad effekterna av denna tuffare at
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 13:08Ola, jag tror att Jörgen är inne på att så fort doping diskuteras med en cyklist så tar cyklisten upp doping inom alla andra sporter och försöker rättfärdiga sina egna problem med att alla andra sporter minsann också har dopade utövare. Och sen brukar de
Ola, jag tror att Jörgen är inne på att så fort doping diskuteras med en cyklist så tar cyklisten upp doping inom alla andra sporter och försöker rättfärdiga sina egna problem med att alla andra sporter minsann också har dopade utövare. Och sen brukar de
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 14:02eller så missade du hela ladan inne ifrån.
eller så missade du hela ladan inne ifrån.
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 14:44Får man kasta hur mycket skit som helst över Fp David?
Får man kasta hur mycket skit som helst över Fp David?
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 14:52Det är en del av deras KBT.
Det är en del av deras KBT.
Quote from Ulrika Ekelund on 22 July 2012, 19:49David Pavid: Jag har just dragit en lans angående detta i en cykeltråd, så därför är det inte mer än rätt att jag gör samma sak i en löpartråd. Att hålla sig till det ämnet handlar om alltså. I det här fallet en (förmodat) dopad LÖPARE.
David Pavid: Jag har just dragit en lans angående detta i en cykeltråd, så därför är det inte mer än rätt att jag gör samma sak i en löpartråd. Att hålla sig till det ämnet handlar om alltså. I det här fallet en (förmodat) dopad LÖPARE.
Quote from Funbeat user on 23 July 2012, 00:00Är det inte bättre att starta en grupp som bara handlar om doping så kan ni lista alla kända dopingfall där och tjafsa om i vilken sport som det dopas mest i 🙂
Är det inte bättre att starta en grupp som bara handlar om doping så kan ni lista alla kända dopingfall där och tjafsa om i vilken sport som det dopas mest i 🙂