Quote from Guest on 29 March 2010, 14:10Det verkar vara många som har åsikter om sadlar här. Jag har fått ett nytt problem på halsen. Idag hade jag premiär på utomhuscykling och tog en kortare runda på typ 3 mil. Rundan kändes bra och jag hade inga skavkänningar eller domningar från min sadel.
Det verkar vara många som har åsikter om sadlar här. Jag har fått ett nytt problem på halsen. Idag hade jag premiär på utomhuscykling och tog en kortare runda på typ 3 mil. Rundan kändes bra och jag hade inga skavkänningar eller domningar från min sadel.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 14:20Det kan ändå vara urinvägsinfektion. Det skadar inte att ha lite vindtätt framför själva den.
Jag har aldrig gått så här långt (och nu är det inte iskallt), men det finns de som klipper av armen i en tröja av ylle och placerar den som en binda för att sk
Det kan ändå vara urinvägsinfektion. Det skadar inte att ha lite vindtätt framför själva den.
Jag har aldrig gått så här långt (och nu är det inte iskallt), men det finns de som klipper av armen i en tröja av ylle och placerar den som en binda för att sk
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 14:38Jag har själv med haft urinvägsinfektion och håller med om att det BUMS är dags för ett besök hos farbror doktorn.
Jag har själv med haft urinvägsinfektion och håller med om att det BUMS är dags för ett besök hos farbror doktorn.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:08Daniel Ridings råd med ett extra skydd tas till handlingen och skall tillverkas...
Råd som de ovan gå till doktorn direkt så kan du vara ute på cykeln snabbare
Daniel Ridings råd med ett extra skydd tas till handlingen och skall tillverkas...
Råd som de ovan gå till doktorn direkt så kan du vara ute på cykeln snabbare
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:32Urinvägsinfektioner orsakas snarare av bakterier än av kyla. Däremot fungerar immunförsvaret sämre när kroppen är nedkyld, men det är ju inte ett lokalt problem.
Urinvägsinfektioner orsakas snarare av bakterier än av kyla. Däremot fungerar immunförsvaret sämre när kroppen är nedkyld, men det är ju inte ett lokalt problem.
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 15:38Ja på tre mil ska inget behöva hända! Men jag var väl inne i en 50-årskris då jag första gången fick för mig att köra Haparanda - Ystad. Jag gjorde det på en MTB med campingutrustning. Mitt mål var 10 dagar, jag körde på 8. Men efter den färden trodde jag
Ja på tre mil ska inget behöva hända! Men jag var väl inne i en 50-årskris då jag första gången fick för mig att köra Haparanda - Ystad. Jag gjorde det på en MTB med campingutrustning. Mitt mål var 10 dagar, jag körde på 8. Men efter den färden trodde jag
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 16:14Klamydia?
Klamydia?
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 16:18Nej trycket på vissa nerver gjorde att jag s a s fick "nervproblem", ingen kontakt bland sladdarna i kroppen, helt ur funktion, kände knappt när jag urinerade, den var som förlamad. Troligen ansträngde jag min hjärna så mycket under rehabtiden att jag gen
Nej trycket på vissa nerver gjorde att jag s a s fick "nervproblem", ingen kontakt bland sladdarna i kroppen, helt ur funktion, kände knappt när jag urinerade, den var som förlamad. Troligen ansträngde jag min hjärna så mycket under rehabtiden att jag gen
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 18:14Ja, infektion är kanske fel ord, Fredrik. "Katarr"? Inte lika farligt (men lika plågsamt).
Ja, infektion är kanske fel ord, Fredrik. "Katarr"? Inte lika farligt (men lika plågsamt).
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 19:12Ute o slarvat!!?
Ute o slarvat!!?