Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 19:50Jag blev så nervös att jag drog till akuten och lämnade urinprov, vilket är svårt när man har symptomen man har :-), men de visade inte på någon bakterieförekomst.
Läkaren sa att man ibland fick problem med kisseriet efter att man cyklat med tryck på uri
Jag blev så nervös att jag drog till akuten och lämnade urinprov, vilket är svårt när man har symptomen man har :-), men de visade inte på någon bakterieförekomst.
Läkaren sa att man ibland fick problem med kisseriet efter att man cyklat med tryck på uri
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 19:58Har du kört på samma sadel förut utan problem så borde du inte ha problem nu heller. Cykelbyxan skall du ha innerst. Ju fler lager du har utanpå byxan ju mer är det som kan trycka på fel sätt. Har du kanske för många lager utanpå cykelbyxan? Är det första
Har du kört på samma sadel förut utan problem så borde du inte ha problem nu heller. Cykelbyxan skall du ha innerst. Ju fler lager du har utanpå byxan ju mer är det som kan trycka på fel sätt. Har du kanske för många lager utanpå cykelbyxan? Är det första
Quote from Funbeat user on 29 March 2010, 20:28För mjuk sadel?
För mjuk sadel?
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 09:09Jag har har precis samma problem. Har cyklat mkt 1timmes pass på spinningcykel helt utan problem. Sen testa jag 1 timme på spinningcykel med tempobåge. Harrejävlar va de sved efteråt när jag skulle pissa. Man ville ju inte pissa efter det. I 2 dgr höll d
Jag har har precis samma problem. Har cyklat mkt 1timmes pass på spinningcykel helt utan problem. Sen testa jag 1 timme på spinningcykel med tempobåge. Harrejävlar va de sved efteråt när jag skulle pissa. Man ville ju inte pissa efter det. I 2 dgr höll d
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 09:17Rätt grundinställningar på cykeln inklusive mäta sadelns bredd så den är rätt.
Sen många timmar på cykeln, gör små små korrigeringar och skriv upp dessa. Träna core.
Rätt grundinställningar på cykeln inklusive mäta sadelns bredd så den är rätt.
Sen många timmar på cykeln, gör små små korrigeringar och skriv upp dessa. Träna core.
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 10:24Okej. Men hur bred skall en sadel vara?
Okej. Men hur bred skall en sadel vara?
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 10:48En bra guide till grundinställning:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=437639
En bra guide till grundinställning:
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 19:17Okej. Men hur bred skall en sadel vara?
Hur brett arsel har du?;)
Okej. Men hur bred skall en sadel vara?
Hur brett arsel har du?;)
Quote from Funbeat user on 8 March 2011, 12:53Jaja hur långt är ett snöre osv 😉 Men guiden var ju kanon! Tack!
Jaja hur långt är ett snöre osv 😉 Men guiden var ju kanon! Tack!