Quote from Guest on 16 April 2012, 11:12Skulle vara trevligt att få med total stigning för träningspasset, bland sammanställningen för tid, sträcka, snittpuls och snittfart. På Garminconnect heter det Höjdstigning.
Jo, maxfart vore najs å få med också.
(bara för att jag klättrat i berg på Mal
Skulle vara trevligt att få med total stigning för träningspasset, bland sammanställningen för tid, sträcka, snittpuls och snittfart. På Garminconnect heter det Höjdstigning.
Jo, maxfart vore najs å få med också.
(bara för att jag klättrat i berg på Mal
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 11:22(t+)
(t+)
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 13:51Den blir vanligtvis 0 om du startar o avslutar på samma plats
Den blir vanligtvis 0 om du startar o avslutar på samma plats
Quote from Rasmus Olsson on 16 April 2012, 15:00Självklart inte, om bara stigningar räknas.
Självklart inte, om bara stigningar räknas.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 15:01- stigningar och + stigningar
- stigningar och + stigningar
Quote from Rasmus Olsson on 16 April 2012, 15:01Läs engångtill vad jag skrev.
Läs engångtill vad jag skrev.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 15:02Ett tips är att köra med POLAR.
Ett tips är att köra med POLAR.
Quote from Rasmus Olsson on 16 April 2012, 15:08David, det har inte med utrustningen att göra, utan vad Herr Funbeat valt vad som ska visas på sidan.
Innantilläsning är inte din starka sida.
David, det har inte med utrustningen att göra, utan vad Herr Funbeat valt vad som ska visas på sidan.
Innantilläsning är inte din starka sida.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 15:14PPT 5 är väldigt bra.
PPT 5 är väldigt bra.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 18:13Jag tycker att du ska slå en pling till Garmin-supporten...för det gjorde jag!! Skitatrevliga killar å tjejer som visar dig runt i alla dess valörer...tja sen så fattade jag ju bara ca 30 %...men jag ger mig djävelen på att du kommer att fatta mera...(35%
Jag tycker att du ska slå en pling till Garmin-supporten...för det gjorde jag!! Skitatrevliga killar å tjejer som visar dig runt i alla dess valörer...tja sen så fattade jag ju bara ca 30 %...men jag ger mig djävelen på att du kommer att fatta mera...(35%