Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 18:40Jättegulliga tips från de gamla gubbarna men jag håller med Bruse - jag vill ha stigning. Och mycket annat.
Den förbättring av analysen som utlovades så dyrt och heligt verkar bara ha blivit det förbättrade diagrammet där man kan titta på enstaka pass.
Jättegulliga tips från de gamla gubbarna men jag håller med Bruse - jag vill ha stigning. Och mycket annat.
Den förbättring av analysen som utlovades så dyrt och heligt verkar bara ha blivit det förbättrade diagrammet där man kan titta på enstaka pass.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 18:53Conny och Kjell avses då.
Conny och Kjell avses då.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 19:06Ja naturligtvis....hon sa ju JÄTTEGULLIGA.....!
Ja naturligtvis....hon sa ju JÄTTEGULLIGA.....!
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 19:36Med tillägg av "gamla gubbarna". Då hamnade jag utanför.
Med tillägg av "gamla gubbarna". Då hamnade jag utanför.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 20:00Utifrån dina inlägg så tror hon att du åxå är 63 år.....välkommen i gänget David..??!
(Ja jag trodde faktiskt att du var yngre själv...typ 61..???)
Utifrån dina inlägg så tror hon att du åxå är 63 år.....välkommen i gänget David..??!
(Ja jag trodde faktiskt att du var yngre själv...typ 61..???)
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 20:55Frågan om vilken av "Höjdstigningarna" man kan lita på?
Den inbyggda barometriska eller den MotionBased Gravity-tjänsten som finns som alternativ, det skiljer en hel del mellan dom kan man ju säga.
Frågan om vilken av "Höjdstigningarna" man kan lita på?
Den inbyggda barometriska eller den MotionBased Gravity-tjänsten som finns som alternativ, det skiljer en hel del mellan dom kan man ju säga.
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 22:15Det har ingenting med fysisk ålder att göra. Det har med hur många gånger man upprepar samma mening om och om igen.
Det har ingenting med fysisk ålder att göra. Det har med hur många gånger man upprepar samma mening om och om igen.
Quote from Elias Engqvist on 16 April 2012, 23:39Sen var det inte gubbarna som var gulliga utan tipsen. (Det är ett annat sätt att säga "Så sött att ni tror att ni vet allt bara för ni är så gamla")
Sen var det inte gubbarna som var gulliga utan tipsen. (Det är ett annat sätt att säga "Så sött att ni tror att ni vet allt bara för ni är så gamla")
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 06:17I så fall är jag ohyggligt gammal - jag vet inte hur många gånger jag har upprepat att jag skulle vilja se en fungerande analysfunktion på funbeat. Vilket gärna får inbegripa fundamentala saker som att kunna se ackumulerad stigning - och för den delen gär
I så fall är jag ohyggligt gammal - jag vet inte hur många gånger jag har upprepat att jag skulle vilja se en fungerande analysfunktion på funbeat. Vilket gärna får inbegripa fundamentala saker som att kunna se ackumulerad stigning - och för den delen gär
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 08:09Japp Christer och Robert.
Takes one to know one.
//Hon som oförtrutet upprepar krav på analys och förändrade träningsformer
Japp Christer och Robert.
Takes one to know one.
//Hon som oförtrutet upprepar krav på analys och förändrade träningsformer